Jari veti pohjat makkaranpaistokuvallaan, niin tehdään ihan oma ketju näille uber paskoille kuville. Postatkaa omista kokoelmistanne surkein kuva minkä löydätte. Ei siis mikään väkisin huonoksi tehty, vaan ihan oikeasti kuva minkä olette ottaneet tositarkoituksella ehkä joskus vuonna miekka ja kivi. Aloitan heti superpaskalla pokkarikuvalla. Kuvauskohde niinkin harvinainen eläin kuin pullasorsa. Huomatkaa, sorsaa on koitettu ilmeisesti pannata. Kuvia saa arvostella vain hakemalla niistä paskanjauhannalla hyviä puolia, eli pyritään jauhamaan niin paljon paskaa kuvasta, että se vaikuttaa ihan vitun hyvältä. Tyyliin mvuori, mies saa surkeimmankin virityksen kuulostamaan taideteokselta.
Skeidaotoksia kyllä löytyy, mutta tää varmaan vetää täydet kymmenen pistettä. Mun eka makrokuva reilu puol vuotta kuolleenna olleesta kärpäsestä (oli nääs talvi)...
Hyvin välittyy elämän ja kuoleman ero. Siivistä heijastuva valo on kuin valo taivaanisän luokse joka tekee kuvasta lämpimän ja tunnelmallisen. Pidän kuvasta!
Tää on oikeast kauhee, tälle jo naurettu ennenkin, mut nyt löyty siis oma ketju tälläsille. Virheitä paljon, ja kauheinta että pidin kuvaa viellä jokinaika sitten hyvänä, nyt naurattaa sekin Kuinka monta vikaa löydät?
Marokkoon lähdettiin maaliskuussa 2002 rinta rottingilla kuvaamaan eli digiscouppaamaan harvinaisuuksia. Tässä eräs tuon retken helmistä:
Minusta Miken sorsan panemiskuva on parasta antia! Plussat leicamaisen pehmeästä bokehista ja nerrokaasta sommitte llusta!
Aluksi luulin että tuli hyväkin otos, mutta, mutta Ei se syväterävyys ole hyväksi ainakaan tällasessa kuvassa menee homma ihan liian sekavaksi
Tää kyl taitaa olla nokku:n ottama, mut se oli mun kameralla ja muistikortilla ni laitan. Jos tekijänoikeuksia rikotaan verisesti ni voipi poistaa.
Minusta ei ollenkaan. Kuvassa sisältö ja muoto kohtasivat oikein hyvin. Epätäydellinen elämän onnen tavoittelu sai osuvan ilmaisun itse valokuvauksen tekniikassa. Tahallisesti tai tahattomasti. Samapa se. Jpu sen jo ehti oivaltaa ennen kuin ketju katkaistiin. En näe tämänkään ketjun olemassaololle erityisen yleviä perusteita.
Jonesin baarikuvaan mahtava syväterävyyden ja tarkennuksen hallinta. kuvassa pari nättiä tyttöä, tuo epämääräinen turkulainen tuhoaa kuvan täysin