Työnimenä voisi sanoa "älä jaksa" tai "mustapää tukossa". Olen käyttänyt itäistä ikkunaa valon lähteenä.
Vs: Juke.K Ahdistuneen näköinen fiilis. Taitaa olla harmaasävykuva, ei näin silmämääräisesti näy valkoista, silloin olisi mustavalkokuva. TJukka
Vs: Juke.K Todellakin. Ilmeestä voi päätellä, että kaivo on kuiva tai halkopinon pohjalta on löytynyt hometta.
Vs: Juke.K Kyllä siinä on valkoista.....se vaan ei näy. Tää on sellanen valkosen pään tummanpuhuva kuva. Ekkös säkin sellasia ota? Mä oon yrittänny oppia ottamaan sellasia komeita kuvia ku sullakin on. En taira oikein vielä osata. EDIT: Tää netti pilaa koko mun valkosen pään.
Vs: Juke.K Oli sen kyllä huomaa heti miltä ikkunalta se valo tulee... Ilmekkin olisi varmaan hieman levollisempi jos olis poikennu oikeaoppisella pohjoisikkunalla.
Vs: Juke.K Mä arvasin tän. No mä otan siellä seuraavaksi kuvan ja laitan sen tänne näkyviin. En tähän ketjuun vaan oman....voin kertoa että sen nimi on Juke.K2...löydätte sen kun tiedätte nimenkin jo etukäteen, vaikka kuvaa en ole vielä ottanut.