Vs: Huono meininki.. Boring * Hienot mustavalkosävyt. * Tasaisten ja tekstuuristen pintojen oiva dynamiikka. * Massoittelu sopivan vahva henkilökuvaan -- ihminen on koskessa eikä koskessa ihminen. * Klassinen sommittelu on sovitettu virtaavaan taustaan -- elämänvirtaan, jossa on kiviä koskessa. Mainio kuva.
Vs: Huono meininki.. Boring Olen iloinen tästä kuvastasi. Kesän värikuvat ovat niin, . . .värikuvia. Mustavalkoisessa paljastuu herkemmin kuvaajan taito. Mutta miksi ohjata katsojan ajatusta haluamaansa kuvan tulkintaan kuvan nimellä. Katsojan aliarvioimista. Tulkinnan rajoittamista.
Vs: Huono meininki.. Boring Kuva on jotenkin hieno - tunnelma? Mutta onko kuva sinun koska olet itse kuvassa, vai oletko?
Vs: Huono meininki.. Boring Avustettu oma, kuva vaimo ottanut pyynöstä, orkkarissa olen keskellä ja siitä olen näin rajannut + vääntänyt kuvan.
Vs: Huono meininki.. Boring Ajattelin jo, että olet Alin nopea. "I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark." -Muhammad Ali Kuva on hyvä. Erinomainen jäsennys Matilta.
Vs: Huono meininki.. Boring Luulin sitä ensin ruumisarkuksi, otsake johdatti ajatuksen johonkin ikävään ennen kuin tajusin että se on kanootti. Sori. Ilma vaikuttaa kuvassa hyvältä ja tota noin maisemakin niitä paljon kuvanneena ihan ok. Ei se oikein toimi kanootin kanssa...