Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Parta heittää ekat setit

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Parta, 18 Marraskuu 2005.

1. Parta

Parta

305
    0
    0
    Nonniii. Alanpas kiusaamaan tätäkin foorumia. Ekana kuvana voisi heitetään vähän plastic-modelia. Tänään kun ollut oikein mukava photaripäivä koska ulkona on niin pirun kylmä.

Heli goes plastic

Kuten huomasin, niin ihmisiä kiinnostaa vissiin enemmän lähtökohdat kuin lopputulos, joten tässä vähän kuvaa mistä lähdetty (piti muokata, koska kova valo tekee todella kamalan näköisiä ihmisiä)

Mutta, vielä olis yksi. Tuossa kun maha täyttyi ruualla niin väkersin ken-gurun kuvasta vielä vähän kivemman.

Ken-Guru goes eeeevil

Sellasta, askarteluapaskartelua. C´mon everibadi let´s tuusimuusi!!!![/url]

2. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Jätkä vetää fotarilla paremmin kuin käteen. Pahoittelen jos jonkun mieli pahoittuu moisesta lauseesta, mutta en yksinkertaisesti osaa ilmaista asiaa paremmin.

3. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Onks, nuo kuvat otettava aina niin, että kohde on ihan keskellä kuva-alaa, vai onko tuo joku sun oma juttu juuri nyt?

Rockmies oli silti mun mieleen tuosta ekasta 17 kuvan setistä.

4. Parta

Parta

305
    0
    0
    Mä oon niin keskittynyt mies :) Ei vaiskaan, itekkin huomaan sen ongelman, mutta huomaan sen yleensä vasta koneella kun tulen kuvaamasta. Liian hartaasti keskityn vissiin muihin asioihin kuin sommitteluun. Ennenvanhaan kylläkin sommittelin aika paljon. Johtuukohän tämä nyt digikuumeesta.

Huomenna kun meen kuvaan niin laitan sen tarkennus pisteen toiseen nurkkaan muistutukseksi. Jos sitten oppis taas.

I like to wank my Photari

5. ttv

ttv

31
    0
    0
    Taidetaan mennä kävellen, ku meikä ei pakolta oo ajokunnossa, ja jätkällä ei oo korttia...

6. Parta

Parta

305
    0
    0
    mitä mäkin ajokortilla teen... kuitenkin tappaisin sillä autolla puolen Oulua, kun polkupyörälläkin ajo tekee vaikeuksia