Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Parta Goes Pori jazz 2005

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Parta, 25 Heinäkuu 2005.

  1. Parta

    Parta

    305
    0
    0
  2. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Tyylikkäitä kuvia. Osa hyvinkin jazzahtavia.

    Kalansilmälinssi olisi kyllä kiva kameralaukussa..

    Vesku
     
  3. Teal

    Teal

    29
    0
    0
    nro 36 nousi sarjasta esille.
     
  4. Mukava nähdä kuvia jazzeilta kun itse en sinne vaivautunut kun kerran (oluelle) vaikka Porista olenkin.

    Tomin Dance Oli musta hauska.

    T: Lankinen
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    36 olisi klassikon aineksia. Hiukan sommittelisin kuvaa ja koettaisin hakea sitä oikeaa. 43 oli persoonallisen näköinen kaveri, kuvauksellinen. Siitä yläosaa pois. Alussa kärsi muutamien kuvien osalta todella keskinkertaisista kuvista. Mutta ilmeisesti ne vain kuvasi tapahtumaan lähtöä tai vastaavaa? Sen jälkeen alkoi tulla ihmiskuvia jotka oli hyvin herkullisia. Paljon hienoja ja katsomisen arvoisia kuvia. Hienoa. :)
     
  6. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Jes. Hyvä setti kaikin puolin. Ja tuttujakin näkyi. Kiva huomata, että ihmiset on vielä hengissä :D
     
  7. Parta

    Parta

    305
    0
    0
    Joo alku kuvat ovat alkuviikosta, en hirveenä kuvaillut sillon.

    Teemu: Juu, kaverit olivat hyvin hengissä, jotkut olivat vähän muuttuneet jotkut olivat täysin samanlaisia kuin ennenkin. Kaikille ainakin viina maistui :D Kävitkös ite jazzailemassa? Kuvia?
     
  8. hyvä kokoelma kuvia :) onnistuneita yleisökuvia varsinkin. oliko toi kaunis kisumisukin jazzailemassa? :)

    mä kans tykkään tosta sadekuvasta <3
     
  9. Ihan tavallisii..........
     
  10. Parta

    Parta

    305
    0
    0
    meikää taas harmitti että en uskaltanut ottaa 8mm Pelengiä mukaan tuonne itse konserttiin. eli kunnon fisuja olisin sieltä edes pari halunnut.
     
  11. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Cross_process light ja pelengiä.. ..mut mikä jottei! Hyvä setti, toivottavasti kerkesit seurailemaan artisteja. Tai noh eikös ne kaikki soita jatsia, ihan sama ketä ja mitä kuuntelee (turkulainen mielipide) :D
     
  12. Myönnetään. Paljon oli tuttuja, esim. Jäntin Jaskalla mainio ilme :)

    Kuvista:

    Mahtavuutta. Itse olin samoilla keikoilla (mm. James Taylor Quartet)
    ja harmittelin kovasti kun kamera jäi kotiin :)
    Mutta jäipähän sinun kuviesi myötä joitain muistoja lisää :)
     
  13. Joo tuo on jännä juttu, mä en muista yhtään biisiä viime juhannuksen festareilta. Se siitä seuraamisesta, kun koko keikan ajan tekee kuvashommia =)