Vs: Jonossa laita vain ja kuka hyvänsä hyvän maun puitteissa.Kohinaa hiukan vaikka D700 ei ole pahin kohisia
Vs: Jonossa No en mä ruvennu kohinaa muokkailemaan. Tein vain rajauksen ja pientä kässäilyä, aikani kuluksi. Toivottavasti on apuja omiis säätöihin.
Vs: Jonossa Kyl noi isojen poikien kamerat skulaa hienosti heikossa valossakin. Kuvana ihan mainio, rytmiä on ja väritkin hyvät. Rajauksesta en osaa sanoa, ehkä vähän viilaisin tai sitte ei? Oliko tarpeeks savolaisittain vastattu?
Vs: Jonossa Kyllä vastauksessa on aineksia,jää jo osittain arvailun varaa.Itse pidän omasta rajauksesta.En sen takia kun se on minun,valokuvauksellisesti lähinnä
Vs: Jonossa Juu, ei ollut ainakaan parannus kun jonon kulkusuunnasta kropattiin. Jos jostain nyt on ihan pakko photartoida, niin kroppaisin/kloonaisin siten, että oikeassa reunassa olevan kirkas valo häipyy. En kuitenkaan pelkästään kuvaa kroppaamalla tätä tekisi, ettei mene ahtaaksi.
Vs: Jonossa No joo mä vaan ripeästi rajasin. Ehkä sinne jonon eteen pitäisi siirtää tyhjyyttä. Tärkeintä oli se valon rajaaminen pois ja lattian sävyttäminen. Paremminkin saa ton fotaroitua, ken osaa. Idea oli se jutun juoni.
Vs: Jonossa Minusta myös lavastuksella on tässä kuvassa merkityksensä. En rajaisi ylhäältä yhtään, jotta harjakattoisten talojen lumi jäisi antamaan kuvalle voimaa. kapa
Vs: Jonossa Esteettisen sisällön lisäksi sarjamainen liike on mielestäni kuvan juju. Kuten todettua, jälkimmäinen rajaus blokkaa sen ikävästi.