Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

pari vastavaloista...

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana ., 25 Heinäkuu 2006.

1. .

.

212
    0
    0
    ...kuvotusta jostain länsirannikon tietämiltä....

2. Toi viimeinen on oikeestaan aika jännä. En osaa oikein selittää, mutta pidin siitä joka tapauksessa.

3. Varmaankin henkilöiden sijoittuminen kuvapinnalla ja rajaus luo kuvaan mielenkiintoisia jännitteitä.

Vielä kun keskimmäinen hlö olisi paremmin näkyvissä, toisenlaisessa asennossa siis...

4. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    Olen tätä palaillut tuijottelemaan.. Ehkä tekisin "panoraaman" oloisen version tuosta tokasta..

5. Larsson

Larsson Member

339
    0
    16
    Tuosta ensimmäisestä en saa mitään irti. Olenko tyhmä? Jos olisin sen itse ottanut niin se olisi mennyt roskiin välittömästi. Toinen on ihan eri sarjaa, mutta miinuksena mainittakoon keskimmäisen henkilön osittainen törmäys tuon kiven kanssa. Silti kuvassa on itua.

6. .

.

212
    0
    0
    ..ja jälkijuna tuloo taas ...totta kaiketi on, että jokseenkin kliini ja tapahtumaköyhä näkemä toi eka. mut paljolti mukavia hentoja värisävyjä ainakin tuossa orggigsessa, vaan eivätpä tässä julkaistussa muodossa kummoisesti kyllä esiin tulleet. mutta ilman venhoa tuota maisemaa kait ees juur tuommoisena saa kovin helposti ikuistettua, joten sikäili kait näpsyn arvoinen jos ei niin muuta olisikaan. ehkä itellenikin oli ainakin jonkinmoinen ylläri, et noinkin selvinä piirtyivät kennolle, ku suht pieni paatti oli jalkojen jalustana.
    mut voinhan minä tostakin... vaiks yhen kopsun ottaa ja sen roskistaakin, ettei sen puoleen...=)

eikä täss voi muutenkaan kommentointejanne hanttiin kauheesti panna, jälkimmäinen oli ja on huomattavasti antoisampi katseltava. johtunee siitäkin (ainakin mulle...) että nimenomaan omat jälkeläiseni, eli aito veljestrio siinä esiintyy. kaiketi jopa mun vähäsillä elementstaidoillani se keskimmäinen olisi voinut esiintyä enemmän edukseen lippa ja persustakin irti niistä kivistä, mut jätin tietoisesti muokkauksen nojaamaan sitä pikkelssinegaa mahdollisimman paljon. rajaus on silti suht raju, koska jotenkin tän kokoisena luurailla oli olevinaan niinku paree....

veivasin noista muutamaisista samankaltaisista satamakuvista viel yhen version, koska kaikesta huolimatta olin ka olen niissä ees jotain näkevinäni. mut ehkäpä se on vain sitä... kuvan ottajalle itselleen näkyvää.. jotain..?

ja tätty tak tak kommeteista kans !

7. Kyllä muhun uppoo satamakuvatkin. Seikkailuja kaaoksen ja järjestyksen rajamailla.
    Eka on ihan täydellinen. Tuon toisen olisin rajannut joko aivan tiukasti kaaokseen (jättäen kuitenkin merta), tai sitten enemmän rauhallista tilaa tuon hässäkän ympärille (jos ympäristö sallii...) Mutta ihan ok noinkin.