Vs: Pari vappukuvaa ja serpentiiniviinissä melkoinen meininki meneillään, niinku että nyt mennään ja kovaa, rai rai! Ollaan ikuisesti nuoria (paitsi sitten aamulla
Vs: Pari vappukuvaa Miksi kuplakuvasssa on tuo tolppa? Kun olisit siirtynyt vasemmalle tai oikealle ja kyykistynyt hiukan, niin silloin ei olisi tarvittu saippuaa lainkaan, kun nuo taustan valot olisivat voineet olla niitä kuplia. Siis ilman noita oikeita saippuakuplia.
Vs: Pari vappukuvaa Mutta puhaltaja ei ollut patsas... Otin kyllä muutaman kuvan tilanteen muuttuessa, mutta tämä oli onnistunein.
Vs: Pari vappukuvaa No eipä ainakaan vappuna, mutta oli puhaltaja tuttu tai tuntematon, niin ainahan voi yrittää pyytää häntä sopivampaan kohtaan. Tosin tilanteen aitous voi hiukan kärsiä ... Tämä on vaan tällaista jälkiviisastelua. Lisäksi kameran etsimessä nuo taustan valot eivät varmaankaan näyttäneet tuollaiselta. Neuvot ovat aina siitä hyviä, että niitä ei tartte noudattaa
Vs: Pari vappukuvaa Juu, tietysti pitäisi sitä oppia tietämään miltä ne pallot näyttää (oli tosiaan mittaetsinkamera, eli ei sitä oikein näe) ja taustaan pitäisi aina muistaa kiinnittää tarpeeksi huomiota (se on usein hankalaa, oli kamera mikä tahansa jos ei hommaa ajattele). Oikeassa olet myös tuon kyltin osalta, vaikka ei se itseäni niin paljoa häirinnty. Toisaalta sitten olis äkkiä kadonnu valotkin taustalta. Itse en tykkää noin yleensä kuvattavia ohjata, ellen sitten todella ole ottamassa selkeästi sellaista poseerattavaa kuvaa. Muutenkin tulee leimauduttua kamerahörhöksi niin ei sitä sitten viitsi vielä koko ajan komennella kavereita .
Vs: Pari vappukuvaa Mun mielestä taas tolppa tuo kuvaan hetkellisyyttä..snapshot tyylisiähän nämä on ja niin ne toimii osalle porukasta...jos kohdetta olis ohjattu ni ei ainakaan oltas enää autenttisen ihanteen mukasessa snapshot traditiossa=)... Aina voi kitistä esim että tos on yks saippukupla liikaa tai yks bokeh nappula liikaa jne jne...Kuvaaja on ottanut hetkellisestä tilanteesta kuvan eikä miettiny sen enempää tolpan sijaintia eikä mun mielestä tämän tyyppisissä kuvissa moinen ole tarpeen..."mielipide"