Elämäni ihan ekat bändikuvat. Råistå fest 2 Älkää välittäkö jos 1g galleria bugailee pikkasen. Ainakin mulla kuvat näkyy jotenki oudosti ainakin slideshow:ssa joten sitä ei kannata käyttää. Jostain syystä ohjelma ei tajua pienentää kuvaa oikeen jos sitä on cropattu "epämääräiseen" kokoon. Vinkkejä ja ehdotuksia otetaan vastaan mielellään ja haukkujakin saa antaa. -Herkko
Moro, todella hieno setti ekoiksi keikkakuviksi, ei erityisesti valittamista. Hyvin on toiminut yhdellä polttovälillä kuvaaminen, vaikka tietty kroppailua olet joutunut suorittamaan. Aika harvinaista herkkua on minulle ollut tuo, että pääsee liikkumaan esityksen aikana, hyvin olet osannut sen käyttää hyödyksi. Esiintyjätkin ovat olleet aika kuvauksellinen siinä mielessä että tunnelmointihetkiä näyttää löytyneen (niitä tietysti kannattaa metsästää). Rasittavaa kuvata muusikkoja joilla on aina pokerinaama. Jälkikäsittely on suurelta osin mainiota, vaikka henkilökohtaisesti en pidä jälkikäteen blurrailusta. Poistailehan lisää konserttikuvia jos meinaat jatkaa harrastuksen tuota haaraa.
Kiitos. Juu tuo oli kyllä sen verran kivaa ja haastavaa että kunhan tulee mahdollisuuksia niin kuvaamassa olen. Tuo blurraus noissa muutamissa kuvissa oli kokeilua vaan. Ei ollut muuta objektiiviä mukana joten rajausta joutu koneellisesti suorittamaan joissain kuvissa valitettavasti.