Vs: Oma taskumatti Onhan se parempi kuin mun . Osaat sä paljon paremmin. ps. tuskin lienee harjoitelma?
Vs: Oma taskumatti Kuva on ok,mutta en lähtisi heittämään tuoreeltaa omaa versiota "kehiin",Helin kuva oli eri tavalla hyvä.
Vs: Oma taskumatti Kohtuullisen hyvä tuotekuva, jossa taskumatin muoto nousee 'ihan kivasti' esille. Etuheijastus vain ottaa silmään. T Jukka
Vs: Oma taskumatti Kattelin tätä lisää. Aika tiukka rajaus, ei se tila pahasta ole? Kovin kliininen ja kylmä on, vaikka onkin varmasti ammattimaisesti kuvaattu. Vaan eri taskumatithan kyseessä onkin . EDIT siis näin moderniin taskikseen sopiiki kylmä ja kliininen kuvaus.
Vs: Oma taskumatti Onhan toi kiva, aika ammattimaisen näkönen. Vaan ikävästi näyttää oikea alakulma blurrilta.
Vs: Oma taskumatti Tämän ei ole missään nimessä tarkoitus olla mikään pituushyppykilpailu tai Suomi vs Ruotsi- maa-ottelu. Luin toki Helin kuvan kohdalla lähinnä Kapan hyvät vinkit ja kokeilin minkälainen kuva tulisi ne vinkit mielessä. Ihan huvikseni tämän otin. Olen viime aikoina treenaillut vähän enemmänkin kiiltävien esineiden kuvaamista, koska treenaamista ne vaatii. Eka taskumattikuva ikinä, niin en odottanutkaan siitä täydellistä. Kiva toki kuulla, että joitain tämäkin on miellyttänyt edes jossain määrin joitakin teistä tai koettu edes kohtalaiseksi. Jo kuvatessa tiesin oikovani muutamassa kohdassa kun vieraat oli tulossa joulupuurolle. Tämä ei ole selittelyä, vaan lähtökohtien kertomista. Toki koitin tehdä sen niin hyvin kuin tuossa ajassa osasin ja jotain olen ehkä ennenkin kuvannut. Jatko-osa on siis tulossa, jonka olisi tarkoitus olla edeltäjäänsä parempi ja jos Kapa tai joku muu haluaa antaa hyviä vinkkejä, niin ne ovat tervetulleita. Toivottavasti näitä kahta taskumattikuvaa ei vertailla enää toisiinsa, vaan katsotaan erilaisina toteutuksina saman aiheen kuvausharjoittelusta. Muutamia epäkohtia löydän itsekkin helposti, mutta mitäpä niitä osoittamaan.
Vs: Oma taskumatti Eikös sellainen valaisusääntö ollut olemassa että jos mallin oikea puoli on "valaistumpi" niin silloin taustan oikea puoli pitäisi olla tummempi ja taustan vasen puoli vaaleampi? Sääntöjä pitää noudattaa.