Eilen uudella (50+) Rolleilla. Varkaus on kiva paikka. Säästetään luonnonvettäkin, ettei kulu. T Jukka
Vs: Varkaus on kiva paikka Minä kaipailisin kontrastia lisää näihin kuviin. Jotenkin harmaan oloisia...
Vs: Varkaus on kiva paikka Keli oli pilvinen. Kyllä näistä omasta mielestä kontrastia on, kumma kyllä. Kun jyrkemmäksi vetää, tulee jotenkin luonnottoman näköistä. T Jukka
Vs: Varkaus on kiva paikka Kas, kyllä minulla nämä näkyvät on sävyisinä, ja valotukset ovat onnistuneet ...ja siinä kuvien ansiot sitten olivatkin.
Vs: Varkaus on kiva paikka Platkua kuvaa! Pilvisellä saa kyllä etsiä omanlaisia juttuja linssin eteen jotta toimisi ja olisi vedostamisessa suotuisaa matskua. Kannattaa silloin useinkin myös soveltaa zone-tekniikkaa: valottaa vähemmän ja kehittää enemmän. Paperin jyrkkyys ei sitä samoin korvaa. Risti on huonolla tavalla vinossa. (Näyttäisi olevan itse kamera?) Kuviin toivoisi otetta. Jotakin mikä näyttää hienolta, että vau. 'Virta' voisi olla kuvana vahvin. Ensimmäisessä on ihan jännä tutunoloinen rajaus, mutta se ei kanna kun missään ei oikeastaan ole kaunista sävyäkään (kauniin valon puutetta). Nää on kyllä ihan kauheita! Anteeksi, mutta on. Harmaata harmaan perään eikä kuvia katsomalla saa mitään palkintoa, ei edes hautakiven tekstiä, kiven olemusta tai pientä valon pilkahdusta.
Vs: Varkaus on kiva paikka Hienoa, kaikki harmaan sävyt tallella!! Seuraavaks kannattaakin treenata kontrastin hallintaa.
Vs: Varkaus on kiva paikka Tää onkin tosi asiallinen kommentti. Hyvä hyvä...ja lapset taputtivat karvaisia käsiään.
Vs: Varkaus on kiva paikka Kaikessa voi nähdä ilkeyttä ja piruilua, jos tahtoo. Ja kaiken voi jättää myös omaan arvoonsa. Pohdin, onko edellä kovin pahasti lausuttu. "joopa joo" "siinä kuvien ansiot sitten olivatkin" "jotenkin harmaan oloisia" "Jukkiksen näköisiä" "Nää on kyllä ihan kauheita!" "treenata kontrastin hallintaa" Ohjeistuksessa ilmeisesti kuitenkin tuetaan kritiikkiä, eikä hyssyttelyä: "ÄLÄ POSTAA, JOS ET KESTÄ KOMMENTTEJA" http://kameralaukku.com/forums/smf/http://code.mediadrive.fi/phpbb/viewtopic.php?t=1
Vs: Varkaus on kiva paikka Lähes pahoittelen esittämääni kritiikkiä. Muotoilen sen uudestaan: Harmaan sävyt on säilytetty oivallisesti, mutta kontrastin puute ihmetyttää. Ehkäpä sitä olisi voinut lisätä hieman. T: Runoratsu
Vs: Varkaus on kiva paikka Pitäiskö jukkikselle ja virukselle tehdä oma pussailutopic missä voisitte jatkaa vääntöä? Vai helpottaisiko jos opettelisitte käyttämään yksäritoimintoa? Vai millä tuon saa loppumaan? nimim. kyllästynyt
Vs: Varkaus on kiva paikka Tämä kuulosti jo mukavemmalta. Hyvä hyvä hyvä ja lapset taputtivat niitä käsiään.
Vs: Varkaus on kiva paikka Enpä minä sinua tarkoittanutkaan vaan jukkista ja virusta kuten kirjoitin.
Vs: Varkaus on kiva paikka Sen saa loppumaa ihan tällee, etten viiti jatkaa tätä tän enempää. Aattele miten helposti kävi. Olispa kaikkien kans yhtä helppoo ku mun kans.