Niin eli olen koko päivän karsinut aamun kuvaus reissulta kuvia 80oli ja pääsin kahteen kymmeneen neljään. Nyt en enään osaa karsia, olen ikuisesti kiitollinen jos ilmoitat seuraavasta linkistä joitakin mitä kannataa karsia tai mitä ei ainakaan kannata? Siis apuva päätä särkee!! Uskaltaako sitä enään kuvatakkaan? | Photo.net Tuossa kolme niistä Siis kaikki komentit otetaan vastaa kiitolisuudella.
Ton local contrast enhancementin kanssa saa olla tarkkana ettei rupee männyt loistamaan. Koitappa vaikka suurempaa sädettä siihen, ja pienempää tehoa. Mansikassa oli kivat värit, mutta olisin kyllä halunnut nähdä sen kokonaan. Kiviaidasta tai mikä sitten olikaan tykkäsin.
Mieti siltä kantilta että mitkä kuvat pistäisit paperikuviksi. Ne mitä et niin ehkä niistä voisi karsia jotain pois. Toisaalta - onko sitä pakko karsia jos itsestä tuntuu että loput ovat hyviä? Sehän on selvää että kaikki eivät pidä kaikista kuvista. 1 ja 16 olivat top2 parhaimmisto. Joitain ihan kivoja noiden lisäksi. Mistä en pitänyt (top 3): 17 (moderni rakennus, liikaa käsittelyn näkyvyyttä), 12 (käsittely näkyy, tarkennus puissa, sommittelu töksähtää silmiini) ja sitten vaikea valita viimeinen mutta sanotaan nyt nro 3. Vesku
Sorry tuo 17 on moka mun piti yhdistää ennen ja jälkeen. Meni vahingossa tonne. Mutta tässä on yhdistettynä.
Hienoa, että ne tuhopolttajat saavat joskus jotain hyvääkin aikaan. Nyt Porvoon vanha keskusta sai sitten oman, demokraattista läpinäkyvyyttä, olemassaolon kepeyttä ja toimintojen ihmisläheisyyttä heijastelevan (tämänhetkisen) modernin arkkitehtuurin huippuluomuksen.