Kakkonen vastaa mun mielestä eniten otsikon kuvausta. Portaat näyttää jatkuvan tooooodella pitkälle. Pilvet on myös nasakan näkösiä.
Kolmosessa on nähdäkseni varsin mukava - mahdollisesti jälkikäsittelyssä autettu - idea. Piippu voi olla kyllä vähän väärää kaliperia ollakseen harakan pesäpaikka. Olisi hauskaa löytää noista kahdsta muustakin jokin asia joka siellä kaukana on, ja jonne mieli halajaa. Tosin kakkosessakin ollaan selvästi menossa sinne kauas - tai ainakin puoliväliin, jonne katse nopeasti portaita pitkin johdattuu. Ykkösessä on tuo etuala vähän tyhjänpuoleinen, se oli ensimmäinen ajatus siitä kuvasta. Siinä ei myöskään aivan välttämättä olla menossa mihinkään, toisin kuin noissa kahdessa muussa kuvassa.
Kolmonen on myös muuten luomu mutta käännettu mv:ksi ja koska käännöksessä hävisi kaikki taivaan sävyt niin siihen ainoastaan on hitusen lisätty harmaata!
No onpa melkoisen mukavasti sitten kontrastia tuossa harakassa ja tummassa piipussa verrattuna muuhun maisemaan . Minä ainakin näin niiden välille heti yhteyden tuosta syystä.
Taas jälleen Maru osuu "oikeaan", ykkönnen ja kakkonen minun makuuni. Eli tekniikka ja näkemys on minun tuntemusteni mukaiset