...niin pitkäksi aikaa, että te VITTU KUOLETTE! Kysymyksessä siis herra Risto Risto-orkestereineen, otsikon tulkkaaminen vaatii artistin tuntemista. edit: ja otsikko on sitten lainattu väärin :I
Vs: Minä lukittaudun vessaan... Mä oon missannu Riston liven niin monta kertaa, että melkeen sapettaa. Ilosaaressakin oli buukattu päällekkäin Cinematic Orchestran kanssa, Flow'ssa en ollut sunnuntaina ja Tavastian keikan aikoihin taisin olla UMF:issa no, ehkä tänä kesänä.. ehkä. Hauska kuva muuten, siin' o sitä raivoa levy-yhtiön jätkiä kohtaan
Vs: Minä lukittaudun vessaan... Tämän kesän Ilosaaressa se on päätösklubille tulossa YUP:n kanssa, joten sinnevain
Vs: Minä lukittaudun vessaan... ei o viel oikeen toi Ilosaaren lineup vakuuttanut mua raahautumaan Jojensuuhun asti. No, ehk sinne joku Ninja Tune kipuaa viel. Ja sori thread-hijackistä ;|
Vs: Minä lukittaudun vessaan... sotaaikana jos vanki ei tunnustanut huusi kuulustelija ...tuokaa Ella Eronen,toimisiko tänä päivänä Celine Dion,vai peräti cliff...
Vs: Minä lukittaudun vessaan... Kyllä toi Risto on siihen tarkoitukseen just hyvä. Jos haluaa kuunnella epämelodisia piippauksia, vinoja sanoituksia ja angstia, 60- ja 70-lukujen progemmasta kamasta löytyy paljon parempia toteutuksia aiheesta.