Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Poliittista... (?)

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Tuukka1978, 4 Lokakuu 2010.

Miten onnistui politiikan dokumentointi?

Osaan kuvia yritin saada jonkinlaista symboliikkaakin mukaan (ainakin "Scheissen" ja "Lupasitteko molemmille"), tarkkasilmäisemmät toivottavasti löytävät ;)

Olis kiva saada palautetta :)

Scheissen:

Utelias:

Eye of the Tigress:

Haistattelu:

Lupasitteko molemmille?:

Crossfire:

1. jpp2

jpp2 Active Member

2 522
    2
    38
    Vs: Poliittista... (?)

Ylina ja alin on jotekin kertovampia, saapaat ja kaikki.
    Vähän rauhattomat tausta, olisiko ollut mahdollist ottaa isommalla aukolla tms.
    Baja-majat ja taulumyynti vie voimaa ellei ole sitten tarkoituksella ;-)
    Muut minun silmään nopeampia laukaisuja.

2. Vs: Poliittista... (?)

Bajamajat olivat tarkoituksella tuolla taustalla, siitä myös kuvan nimi :)

Aukko vaihteli välillä 1.4 ja 2.2. Polttoväli 85mm. Olisi kaikki voinut ottaa täydellä aukolla, täytyypä muistaa vastaisuudessa.

"Lupasitteko molemmille" kuvaan on haettu 3 elementtiä, eli veteraaneihimme viittaava paita, etualan pyörätuolipotilas ja Vihreiden edustama turhan hyysäävä pakolaispolitiikka.

Tuo ei tainnut ihan oitis aueta :/

3. Vs: Poliittista... (?)

Mun silmään nää on enemmän tilannekuvia kuin poliittisia. Pakko sanoa että aika hienovaraisilla jutuilla pelaat. Lisäksi kuvat aukeavat/eivät aukene myös katsojan omien poliittisten kantojen mukaan. Esim. toi "lupasitteko molemmille" näyttää mulle siltä että siinä on pyörätuoli-ihminen ja nainen jonka huppari viittaa ryhmään joka ei osaa yleensä kovin laaja-alaisesti katsoa yhteiskuntaa. Ja Anni Sinnemäki. Mutta ne mielipiteet on taas eri palstan asioita...

Utelias-kuvassa on hyvä tilanne otos.

4. Vs: Poliittista... (?)

Tällaisissa kuvissa olisi mielestäni jättää nimet pois sillä ohjaat niillä teemoihin, joita todellisessa tilanteessa ei välttämättä tapahdu. Antaa katsojankin löytää omia merkityksiä.