Minä myönnän niin tekevinäni, tosin vaan musaa ja nykyisin olen nalkissa tuf sarjaan, vanhana taistelulajien harrastajana ja pari vapaaottelua kokeneena. Leffoja en viitsi imuroida, katson ne sovinola vuokratuista dvdeistä. Mutta toi tuf koukuttaa, siitä on vuzessa parinpäivä jälkeen julkaisusta, uudet jaksot Vuzessa.
Vs: Imuroitko netistä laittomasti? Eipä tule oikeastaan. Sen verran vähän tulee harrastettua esim musiikkia, että siitä maksaa jo mielellään iTunesissa. Ja elokuvat imuroi ja laitontaa puolestani fin-tv. Sarjat tulee katsottua taas casttv:stä. Eli laittomasti sen verran mitä nuo ovat.
Vs: Imuroitko netistä laittomasti? Olen ahkera ostamaan levyjä Cd:nä ja vinyylinä, mutta käytän kyllä netin suomia mahdollisuuksia, myspacea ja eri latauskanavia "esikuunteluun". Ei ihan sikaa viitsi ostaa säkissä näillä albumihinnoilla. TV sarjat on sitten sellainen, että niiden esitystä suomen televisiossa ei viitsi odottaa. Esim vaikka minisarja The Pasific, joka joskus vuosien päästä tullee suomessakin. Toinen juttu sitten on pitkät sarjat, joita suomessa perinteisesti näytetään kaksi kautta, aloitetaan ekan kauden jaksoilla uudestaan ja kun kaikki ovat turhautuneet ja unohtaneet koko sarjan, jatketaan sillä kolmoskaudella. Tästä tulee mieleen esimerkkeinä Lost ja Californication, tai oikeastaan mikä vaan sarja. Mielummin sarjat tuuttaa netistä ja katsoo ihan oikeassa järjestyksessä, kun huvittaa, eikä silloin, kun maikkarin ohjelmapäällikköä huvittaa.
Vs: Imuroitko netistä laittomasti? Kerran yritin impata jonkun tv-sarjan jakson, joka jäi näkemättä digiboksin kaaduttua, mutta en tajunnut siitä p2p-ohjelmasta mitään. Jäi sitten lataamatta.
Vs: Imuroitko netistä laittomasti? En imuroi laittomasti. Elokuvia katson tosi vähän enkä kovin paljon kuuntele musiikkiakaan.
Vs: Imuroitko netistä laittomasti? Tästä laittomasti imuroinnista voisi vetää epäsuoran aasinsiilan tuohon toisen keskustelun kulttuurin tukemiseen...
Vs: Imuroitko netistä laittomasti? Ihan mielenkiinnosta: miksi musiikki on "ihan vaan musaa"-luokan juttu, aivan kuin sen varastamisella ei olisi mitään väliä?
Vs: Imuroitko netistä laittomasti? Joo, muakin kiinnostaa millä perusteella toinen laiton lataaminen on viattomampaa kuin toinen. Kärjistetysti molemmissa on sama homma, jengi tekee työtä ja tuotteen, eikä saa palkkaa siitä.
Vs: Imuroitko netistä laittomasti? Tähän repesin jo aikasemmin... ny sen sanon. ;D House on nähtynä viimeiseen jaksoon saakka. Ne vaan toimitetaan mulle.
Vs: Imuroitko netistä laittomasti? En tietoisesti. Onkohan tuo muuten laillinen? Ei ehkä täytä imuroinnin tunnusmerkkejä. Pirun hauska! Mitä viisaammat sanoo? Yamelo music videos new
Vs: Imuroitko netistä laittomasti? Tarkaan ottaen olen kyllä kertaaleen valtaosan ostanut kasettina, vinyylinä, tai cdeennä, ne mp3 musat jotka olen imuroinut, toki joitain uusiakin on tullut imuroitua. Ainuttakaan cdeetä en ole vuosiin edes harkinnut ostavani, spotify maksaa mulle 10€ kk, sen lisäsksi on lukematon määrä netti radio kanavia, mistä kuulen haluaamani musaa aivan riitävästi. Uskoisin että asian suhteen jeesustellaan ja valehdellaan tässäkin ketjussa. Ongelmaan ei juuri auta laittomasti levitykseen laitetun materiaalin kopoimatta jättämisellä, vaan pitäsi puuttua levitystä tekeviin palvelimiin? Tilaisuuus tekee varkaan?
Vs: Imuroitko netistä laittomasti? Sitten on tietysti se, että mp3:n tekninen laatu ei oikein täytä vanhan hifistin laatuvaatimuksia. Pikselimössöä.