Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Saan kyllä avattua varmaan sen paketin koska mulla on tuttu siellä postissa. Annetaan pankkikortti ja sanotaan että älä vielä laita rahoja menemään, että tarkistetaan nopsaa vaan se sisus. Hän väitti unohtaneensa salasanansa tuonne nettimarkkinoille.
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Vastasi feikkiaccoundilleni seuraavasti: Hei! Myyty jo kaikki, oon unohtanu vaan tunnukset sinne niin en saa poistettua sitä.
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Nyt toimii postin koodi, lajiteltu tampereella, paino 3,32 kg. Ihan aidolta vaikuttas vielä. Aika paljon painoa kylläkin.
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Onko tämä joku trolli? Odottele nyt ihan rauhassa se paketti ja katso sisältö. T Jukka
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Jääny stemut punnaamatta, arviolta vaan laittanu pakettiin! ;D ed..Levoton yö tulossa vai onko pikkuraha 500? (Tää mun on ainakin trollin syöttämistä.) ed2. Tahaton trolli luultavasti. Olen kyllä hengessä mukana itsekin joskus jännittäneenä mitä sieltä oikein tulee. Yv:n vaihdon jälkeen luulen että homma on ihan järjestyksessä, mutta yv:t on yv:itä eikä niistä yhtään mitään tässä.
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Joo siis oon vakuuttunut kun kyselin sillä kakkosnimellä siltä ja se hyvin asiallisesti kerto että salamat on tänään laitettu postiin ja kaikki oli niinkun mulle on kerrottu ja postissakin paino sen verran juuri että siellä olisi ne. Saan vielä huomenna sitten kurkattua varmaankin, joten kiitoksia avusta kaikille!
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Nyt on kotona täysin toimivat kolme kipaletta SB kasisatasia. Hyvät kaupat.
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Salama puuttui ja kolme tuli! Noillahan valaisee vaikka talon eikä tarvitse yhden salaman kanssa liikkua siellä välkyttelemässä suljin auki tai monivalotuksella. Jaa niin mutta mihinkä ne laittaa jos ei ole salamajalkoja. No ehkä sitten kolme rinnan kädessä kulkee. Tehoja on. Onko noissa digeissä yleensä monivalotustoimintoa, että samaan ruutuun monta valotusta? Vai meneekö sellainen toisella tavalla jotenkin yhdistäen eri ruutuja? (Tätä kohtaa en ole vielä kamerani ohjekirjasta lukenut
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Juu noissa on jalat ja ostan tulevaisuudessa jalustat. Oon kuvaillu nyt että yks "masterina" kameran päällä ja muut ampuu orjana i-TTL.
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Jos asetan 2 muuta orjasalamoiks ja ammun masterilla i-TTL niin ampuuko ne orjatkin i-TTl?
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Jos nää olet ne orjat kameran päällä käyttämällä orjiksi määrittänyt, niin samaa järjestelmää ne pelaavat. Topi
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] No ei ilman muuta. Orjat voivat olla samassa tai eri ryhmässä. Jokaiselle ryhmälle on se mode, toimintapa määriteltävä masterista erikseen. Huomaat sen kyllä, kun teet masterin asetuksia. Toki sitten, kun olet niin määritellyt.
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Mulla on kaikki salamat S-40 mikälie tilassa jollon irtosalamissa lukee REMOTE, laitan ton yhe masteriks nii kahotaas.
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Lyhyt käyttöopastus: kullekin orjalle määritellään kanava ja ryhmä A, B tai C. Masteriin sama kanava ja ryhmäkohtainen mode ja mahdollinen valotuksen korjaus. Kuvassa siis master manuaalitilassa ja orjat TTL eri korjauksilla.
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] No sain yhden muutettua masteriks ja toisen REMOTE tilaan jossa voi valita kanavan sille, pistin B, vielä pitäs toi yks salama saada kans Remote tilaan SU-4 tilasta, mutta sitä valikkoa ei tule millään...