Vs: Paras salama Nikonille [APUA] No ei oo Tampereelle ny tarkotus lähteä ja myyjä haluaisi rahat ennen toimitusta.
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Jos se on liian hyvää ollakseen totta, se luultavasti ei ole totta. Älä lähetä rahaa vekottimia kokeilematta/näkemättä/testaamatta.
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Pyysin kuvia "linsseistä". Myyjä on kumminkin nainen ja käyttää iPhonea, tuskin kusettaa. 😀
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Kunpahan härnäsin.... Minun tietoni Canonin toiminnasta päättyvät siihen sinunkin muistamaan tapahtumaan, ja siitähän on aikaa.
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Se oli sarkasmia, mutta jos kerta on ylikalliiseen iPhonee ollu varaa nii miksipä ei. 😀
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Olen ostanut molemmat kasisataset 180e hintaan noudolla. Nuo toimivat vielä kauan sen jälkeen kun yangnuo on silppuna. Ja tosiaan, se langaton ttl hss puuttuu käsittääkseni kaikista tarvike salamoista.
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] 90% huijareista käyttää naisen nimeä. Kannattaisi vähän miettiä mitä tekee... Ilman avaamis mahdollisuutta postiennakosta ei ole mitään hyötyä.
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] ' Saa toki, mutta vasta maksutapahtuman jälkeen, ellei muuta ole sovittu.
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Asiasta toiseen ja kolmanteen - ovatko Canonin ja Nikonin pikkusalamat yhteensopivia keskenään. En ole vähään aikaan päässyt kokeilemaan, joten nykytilanne ei ole tiedossa.
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Tai oikeastaan riittää että osoitekortin "lisätietoja"-kohtaan on lähettäjä merkinnyt tekstin "vastaanottaja voi tarkistaa lähetyksen sisällön ennen maksamista". No eipä tuota yleensä lähettäjä merkitse jos ei niin ole sovittu. http://www.itella.fi/liitteet/hinnatjamaksutavat/ehdot/ToimEhdot_tavara_01062011_FI.pdf Jos sinulle tämän ketjun takia tarjottiin, ei kannata luottaa.
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] Torissa näytti olevan kaupan. Vaikka myyjä vaikuttaakin luotettavalta, niin itse en ilman avaamisoikeutta tuon hintaista tavaraa torista tilaisi. Huijarit pesivät tuolla.
Vs: Paras salama Nikonille [APUA] En tarkoittanut että Kameralaukku olisi jotenkin turvattomampi paikka kaupantekoon kuin muutkaan. Täällä tulleiden yhteydenottajien taustoja voi myös tarkistaa nimimerkin profiilista "näytä kaikki kirjoitukset". Mutta sinua on varoitettu. Katso myyntipuolen stickyä Varokaa huijaria.