Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Paras kamerasi ikinä?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana TStoor, 21 Maaliskuu 2015.

1. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 272
    47
    48
    Vs: Paras kamerasi ikinä?

Kaikki omistamani kamerat ovat omalla tavallaan olleet parhaita, mikä mihinkin käyttöön. Mahdotonta laittaa vain yhtä muiden edelle.

2. Jsaasta

Jsaasta Ylläpidon jäsen

1 714
    60
    48

Fujifilm FinePix S2 Pro

Järkyttävä kamerana, järkyttävän hyvä kuvanlaatu. Mutta muutenhan tämä ei ole enään yhtään mitään.

3. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 682
    545
    113

Ootraus on tuttu, mutta mitä sillä on täällä tekemistä.

Kapa

4. niffe

niffe Well-Known Member

13 425
    557
    113

Ootrait.

5. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Et sitten lukenut tuota selostustani. Vittu ihan turhaan teille mitään kertoo. Aivan sama vvaikka kirjottelis sian saksaa...öpödö sköpödö hiossuli vissun. Yhtä viisaita on kaikki muutkin sepustukset.

6. Kasimir

9 682
    545
    113

Syvä huokaus. Ei voi olla totta.
    Mitä muuten on sian saksa? Osaako sika kieliä? Siansaksaa osaat kyllä kirjoitella itse mainiosti.   

Kapa

7. Manual

Manual Active Member

912
    39
    28

Siansaksa. arvaus,  syntyi aikanaan opppikoulun ulkopuolella,
    kun rahvas joutuu valloittajakansan huoltovarastolla
    käymään kauppaa tai osallistumaan rinnakkaiseloon, pakkosopeutukseen.
    Saadakseen kotiväelle elantoa tai uutta tekniikkaa. 
    Voisiko verrata africano-kieleen tai kehittyneempään esperantoon.
    Siis liittyen ilmaisukyvyn, länsimaisen älyn rajallisuuteen.
    Mitä sitten tarkoittaa juristien kapulakieli,
    saiko kapulaa vai kakkua, jotta viisastuisi?

8. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
  9. Vs: Paras kamerasi ikinä?

Eikös yksikään ketju voi toimia ilman vittuilua ! :(

10. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 440
    6 317
    113

Hyvin epätodennäköistä.

11. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Ei varmasti.
    Monet ihmiset, jotka täällä vittuilevat, ovat siviilissä mitä mukavimpia henkilöitä.
    Parhaasta kamerasta puheenollen: se lähettämäsi 1975 Nikon myyjän katalogi on ollut kovassa selailussa minulla, siinähän on se F2, joka myöskin on erinomaisen hieno kamera.

12. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Ilmeisesti ei. Tämä kirjoitus taisi olla tässä ketjussa se joka aiheutti jotakin.
    Jonkinlaista passipoliisin vikaahan hänellä on.  Minä en tykännyt siitä. Ja siihen kun sitten kommetoi alkaa kaiken maailman hinkkaaminen suuntaan jos toiseen.

Ja monella muulla on samaa passipoliisin vikaa.

Katsoin kirjoituksia niin aika moni oli kirjoittanut enemmän kun yhden sanan mihin Kapa viittasi. Sehän on inhimmillistä. Aika vaikea on jotakin asiaa sanoa yhdellä sanalla. Minusta ohje on hyvä ja vastaajatkin on toimineet varsin hyvin. Muutama sana tai lause ei ole lainkaan paha asia. Ehkä sillä yhdellä sanalla on tarkoitettu sitä ettei aleta jaarittelemaan ja kertomaan välineen hyvyyksiä kappale tolkulla.

Ja sitä paitsi jokainen joka kirjoittaa jotakin muuta kun sen kameran merkin mallin ja yhden sanan, syyllistyy turhanpäiväiseen postailuun. Niin Tapiola2006, araneva, Jukkis71, Kapa, minä ja moni muu. Pitäiskö kaikkia rankaista?

13. Kasimir

9 682
    545
    113

Pitäis;)
    Enkä missään ole viitannut Juke.K-nimimerkkiin kommentoimalla aloittajan pyyntöön.

Kapa

14. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Jos olisit taas jaksanut katsoa asiaa tarkemmin ennen kuin tämän kirjoitit olisit huomannut että minä olen kirjoittanut vain merkin ja yhden sanan. Joten en ollut itse tehnyt väärin. En siis todellakaan kokenut että tekstisi olisi kohdistettu minulle.

15. Kasimir

9 682
    545
    113

Merkki ja yksi sana:

"Jonkinlaista passipoliisin vikaahan hänellä on.  Minä en tykännyt siitä. Ja siihen kun sitten kommetoi alkaa kaiken maailman hinkkaaminen suuntaan jos toiseen.

Ja monella muulla on samaa passipoliisin vikaa.

Katsoin kirjoituksia niin aika moni oli kirjoittanut enemmän kun yhden sanan mihin Kapa viittasi. Sehän on inhimmillistä. Aika vaikea on jotakin asiaa sanoa yhdellä sanalla. Minusta ohje on hyvä ja vastaajatkin on toimineet varsin hyvin. Muutama sana tai lause ei ole lainkaan paha asia. Ehkä sillä yhdellä sanalla on tarkoitettu sitä ettei aleta jaarittelemaan ja kertomaan välineen hyvyyksiä kappale tolkulla.

Ja sitä paitsi jokainen joka kirjoittaa jotakin muuta kun sen kameran merkin mallin ja yhden sanan, syyllistyy turhanpäiväiseen postailuun. Niin Tapiola2006, araneva, Jukkis71, Kapa, minä ja moni muu. Pitäiskö kaikkia rankaista?"

Kapa

16. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Kaikille meille pallo jalkaan ja samaan ketjuun ja ojaa kaivamaan!

17. keegan

keegan Well-Known Member

8 541
    1 456
    113

Jos kuitenkin vasta sulan maan aikana? Ainakin täällä Oulussa olisi nyt aika ilkeää olla ojankaivuussa.

18. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38

Suomalainen luonne on kehkeytynyt tällaiseksi pitkän ryssänvallan ajalla, pikkuvirkamiesmäiseksi pilkunnussijaksi.
    Sitä ilmineeraa myös EU:n ohjeiden tarkka noudattaminen.
    Herran pelko on viisauden alku.

19. RB

RB Well-Known Member

9 390
    1 257
    113

Minä voin viisata ojanpaikan, tervetuloa!
    Mulle ei tarvitte palloa laittaa, kun laitoin vain yhden sanan, vaikka vaikeaa olikin.

Monelle olis hyvä lukea jotain MJK:n legendaarista tehtävänantoa,  tarkasti kun sen lukee niin tehtävän vaatimukset ovat selviä, niinkuin tosielämässä monta kertaa pitäis ollakkin.

20. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Matti on harvinaisen selkeäsanainen mies livenäkin.