Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Paras kameran merkki?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana anttoni, 9 Huhtikuu 2005.

Ne on heittelemässä sonyjä mereen

1. ikävä kyllä canoni miehillä ei soneja ole... :) eikä ole koskaan niitä ollut... siksi ne sitä laulua laulaakin...

2. Anonymous

Anonymous Guest

Tekemässä jotain fiksumpaa, kuin täyttelemässä kaavakkeita Sonyn viallisesta muuntajasta.

3. täh..? juuri tätä tarkoitin.. siinä mies joka tuskin on koskaan kyseisen merkkiseen kameraan koskenut.. silti tuntuu faktaa löytyvän.. ei millään pahalla! :)

4. Anonymous

Anonymous Guest

Mun yhdellä kaverilla oli joskus Sonyn pokkari. Keskusteltiin pari kertaa vakavasti aiheesta ja nyt sillä on Canon. Kuvat parani kertaheitolla.

Pleikkarin uuden version mukana on tullut viallisia muuntajia, jotka aiheuttaa palovaaran ja ne pitää vaihtaa.

5. loistavaa jos olet onnellinen..:)

6. Anonymous

Anonymous Guest

;)

7. asioista väittely on perseestä! pääasia että everybody is happy! vai mitä!? ;)

8. Anonymous

Anonymous Guest

9. No mutta minkä takia sinä olet itse isoon ääneen samoista asiointa väittelemässä ainakin kahdella palstalla?
    Eli tarkoittaako tämä että vain sinä saat esittää mielipiteesi, vaikka se on väärä?

10. öö..enkai ole maininnut että ei saisi väitellä, sanoin vain että se on perseestä! no miksi, no siksi että täällä siinä harvoin pääsee mihinkään rakentavaan lopputulokseen... ihan viihdyttävää se on silti! :)
    kummasti ne samat kaverit on minun kanssa kinaamassa myös siellä toisella foorumilla.. eli peili ei olisi pahitteeksi itse kullekkin...
    ...ja edelleen miten mielipide voi olla väärä?

11. Väittelyt on näiden palstojen suola.
    Väärästä mielipiteestä: Duunissa väärä mielipide jääkiekossa johtaa lopputulokseen ettei sen sanoja tiedä ko lajista yhtään mitään. Täällä sentään vaan haetaan risottoa lisää, ja nahistellaan.
    Onneks ei toi jääkiekko ole lähellä sydäntä. vois tulla tukalat oltavat.

12. Tottakai se on väärä jos olet erimieltä kuin minä!