Jos tilaan kuvia netin kautta, niin pitääkö kuvat muokata itse vai riittääkö pelkkä rajaus? Korjailenko valotusta, kontrastia ja terävöintiä vai osaako esim. ifin kuvantekokone tehdä samat asiat omatoimisesti?
Vs: Paperikuvia netistä? Omalla vaatimattomalla kokemuksellani suosittaisin, että levels, kontrasti ja terävöitys tehdään itse. Terävöitystä ei kannata laittaa överiksi, sillä liikkeessä kuvaa saatetaan terävöittää lisää.
Vs: Paperikuvia netistä? Riippuu mistä tilaat. IFI lopetti "pro" tuotantonsa koska halusi keskittyä "kotiäitien kymppikyviin",,,
Vs: Paperikuvia netistä? Mikäs on tällä hetkellä paras firma tuollaisten 50x70cm printtien tekoon? Eirin julistekuvista kellään kokemuksia? Entä minkälainen laatu on Eirillä verrattuna Colorkolmion kuviin?
Vs: Paperikuvia netistä? No tässä tapauksessa nimenomaan tuo kotiäidin kymppikuva on oikea termi, koska tarkoitus olisi saada paperikuvat eilen ristiäisissä otetuista otoksista ;D
Vs: Paperikuvia netistä? Fotonetissä taitaa parhaillaan olla 50x-kuvista jopa tarjous päällä. Parhaasta firmasta en tiedä, mutta Fotonetin tuotoksiin olen ollut tyytyväinen. Siellä kun saa vedostettua kuvansa ilman "korjailuja". Tämä siis digikuville - oletan sinun tarkoittavan niitä. -Topi Kuusinen
Vs: Paperikuvia netistä? Juu digimuodossa aattelin lähettää. En oo kyllä päättänyt vielä pitäiskö teettää parista filmiskannista kans isommat printit... Ehkä