Vs: Sormus Sormuksen ottaminen sormesta tietää vanahan kansan mukaan huonoa onnea ;-) Mutta kuva on hyvä. Jonkun verran mietin pitäisikö olla enemmän tilaa sormuksen oikealla puolella ja vähemmän vasemmalla? Mutta makuasia.
Vs: Sormus Eipä ole tuota tullut sormessa pidettyä vuosiin, sormuksen oheistuotteena hankittu nainen kun hävisi jonnekin minne lie. Eli en ole onnesta niin huolissani Kokeilin kyllä sellaistakin rajausta, vaan tää miellytti omaa silmää enemmän. Makuasioitahan ne.
Vs: Sormus Jos asia on noin rajaus sopii juuri näinpäin .... muuten se olisi oltava tulevaisuuden suuntaan laajempi. Tuo taikausko ei pidä paikkaansa . Minä olen kieltänyt miestä pitämästä töissä sormusta ettei tartu mihinkään --- Omanikin on laatikossa ollut jo yli kakskytä vuotta. ...
Vs: Sormus Mitä itse kuvaan tulee niin ei toimi laisinkaan,sorry. Kuva on mielestäni blurri eikä juuri tarkkoja kohtia löydy, jos en tietäisi että kyseessä on vettä niin luulisin sitä joksikin liimasi taikka hyytelöksi. Ajatus todella hieno mutta toteutus ei, muuta kuin uutta yritystä kehiin. T:Jukka
Vs: Sormus Hyviä pointteja, kiitos. Pikkusen hätäinen kokeilu tää olikin. Pitää palata idean pariin joskus paremmalla ajalla.