On sinun kuvissasi kuitenkin yritystä ja näkemystä, vaikka joskus toista olen pikkuisen vihaisena väittänytkin. Kyllä näitä jaksaa katsoa. edit huomaa kellon aika, tasan samaan aikaan osku kirjoitti kuvaani ja siten tällä ei ole mitään tekemistä oskun positiivisen komentin kanssa, vaan kyseessä on oikea mielipide.
Tää eka on mahottoman hyvä, ja tulisemmonenpositiivinen mieli ko huomasin että jollakullamuullakin on samanlainen. Täss kerran kuvasin ikkunasta ulos siten että oli objektiivi oli irti rungosta muttasiinäedessäkuiteskin.
Enpä tiedä mitä tähän nyt voisi kommentoida - kun onhan se nyt itestäänselvää että epätarkka voi olla hyvä... Jos joku muuta väittää niin ei ole syventynyt asiaan tai ei ole katsonut oikeanlaisia kuvia. Nostetaan nyt kuitenkin käsi ja viitataan että minä ainakin tykkään tällaisista. Vokertyn olen jo kehunut vk-netissä, mutta tuo eka on myös omalla tavallaan hieno.
Tuohon ensimmäiseen olisin kaivannut jonkinlaisen selvemmän huomiopisteen. Toinen kuva toimii oikein mukavasti.
Toinen kuva toimii, siinä mukava sähköinen fiilis saatu eli se tukee tunnelmaa. Tuo ensimmäinen on kyllä vahinkolaukaus selkeästi ja varmaan eksynyt tänne vahingossa?