Erään soolo näytelmän promokuva. Samasta kuvaus setistä olen jotakin aikasemmin näyttänyt täällä. Toivottavasti tämä ei ole ollut näytillä.
Vs: Varpunen Ja sommittelukin tuntuu hyvin toimivalta. Hämärä mielikuvani on, että esikuva oli varsin avoin ja ulospäin suuntautunut. Tässä kuvassa alkavat askarruttaa hahmon sisällä piilevät jännitteet.
Vs: Varpunen Kuvassa yritetään ilmentää Edith Piaffia kuten varmasti hokasit. Itse en ole ihan tietoinen hänen sisäisestä halustaan esiintymiseen. Käsitin että esityksessä on myös muutakin materiaalia esillä. Kuvaussetin ohjaus tuli toisaalta ja minä toimin vain tallentajana. Tämä kuva kuvastaa kuulemma hyvin häntä, näin minulle kerrotiin. Olisimmeko sittenkin saaneet niitä sisäisiä jännitteitä nostettua esille. http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,98150.msg706915.html#msg706915 Tämäkin kuva otettiin samasta setistä joka ei sitten tuotantoon asti yltänyt vaikka kuva onkin herkkä. Ei ilmeisesti kuvaa esikuvaa riittävästi. Ja yleensäkkin näissä mennään niin että yksi tai kuvaa riittänee. Loput jää kuvaajan arkistoihin. Tämän setin kanssa sain luvan laittaa kaikki esille. Siellä on vielä monta muutakin hyvää.
Vs: Varpunen Käyttötarkoituksen mukaan kuvan tulisi esittää myös produktiota. Minusta kuva esittää produktiota nimellisesti erinomaisen hyvin.
Vs: Varpunen Uteliasuudesta katsoin millaisia kuvia kuukkeli näyttää Piafista. Kasvot avautuvat valoon miltei kaikissa. Produktionne kuva on ainakin erilainen ja se voi siinä mielessä nostaa uusia ajatuksia esiin esikuvastaan. Hyvä!
Vs: Varpunen Jos olen oikein ymmärtänyt Edith joutui miesten huonon kohtelun kohteeksi. Surkeeta on se että usein herkät naistaiteilijat saa tästä kärsiä.