Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

panoja

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana jarit, 28 Marraskuu 2009.

1. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
    Vs: panoja

Kumpaakaan et ole nähnyt.

2. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

Onko sulla jotain sissepiirin tietoa?

3. Vs: panoja

.

4. Vs: panoja

Mahtavia panoja... eiku siis...

Joku 120-formaatin panodraamakamera olisi kiva kaapissa. Hinnat on sen vaan verran suolaisia, että jäänee siihen pitkään listaan jonka otsikkona on "Ostetaan välittömästi kun rikastutaan".

5. Vs: panoja

Näin on. Viime viikolla katseli pitkään Linhofin 612:sta, mutta ei vaan pysty perustelemaan itselleen sitä.  Toisaalta taas nämä mun kuvat ovat lähes aina kuvattu jossain lenkillä koiran kanssa, joten keskikoon panokameran roudaaminen mukana ei vaan toimi. Kyllä se Xpan on minun valinta kun hyvä yksilö osuu kohdalle. Siihen asti mennään digivehkeillä.

6. Vs: panoja

..

7. mohikaani

mohikaani Active Member

1 681
    2
    38

Minä kyllä tykkään tästä. Tuo talojen värirytmi mukava. Ehkä tätä kannattaisi kokeilla työstää vielä lisää paremmissa valoissa?

8. Vs: panoja

...

9. Vs: panoja

...

10. Vs: panoja

...

11. Vs: panoja

Ajatus 6x12-kamerasta jäi kytemään vaikka pikainen vilkaisu Linhofin hintoihin saikin tunteet viilenemään välittömästi. Honkkariin lähti Kiinan pojalle tilaus 6x12 pinhole Holgasta. Täytyy muistaa vielä hommata säästöpakkaus mustaa sähkärin teippiä että pysyy pimeys sisällä ja valo ulkona.

12. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Rantojen mies koiransa kanssa on aivan upee, siis hieno, siis 10 pistettä ja papuk.... merkki.

13. Vs: panoja

...

14. Vs: panoja

.