Niin minä tiedän hyvän keinon. Tämä tosin vaatii että on lapsia. Jos ei ole omia lapsia voi tätä kokeilla napurin lapsiin. Jos kyseessä on tyttölapsia on teho potenssiin kaksi. http://www.nieppi.com/wordpress/?p=214 Joo ei oikeastaan mitään asiaa kunhan höpisin...
Hiustyylihän on vailla vertaa!!! Itse olen suosinut samaa tyyliä jo ainakin kymmenen vuotta. Naisten mielihän on tunnetusti kuin Jawan sytytys, vaihtelee eikä satu ikinä kohdalleen. Turhaa purinaa, tukka pois vaan.
No, mäkin kuulun samaan kerhoon. Mitä lyhyempi letti sitä tyylikkäämpi. Sitä paitsi kun tukka lähtee muutenkin päästä niin turha tuota on taistella kohtaloaan vastaan... PS: Tossa <----- vasemmalla olevassa kuvassa mulla on siis vielä kunnon letti lakin alla.
Täöstä kun vähän kelit lämpenee vielä, niin minäkin vedän taas tukan hiiteen. On jokakesäinen traditio jo.
Perustetaan kommuuni! Meitsin letti ryöhää jo lähes sentin pituisena kun vaimo ei viitsi tasoitella kuulemma "liian usein". Prkl.
Yli 20cm taitaa olla jo tukkaa päässä, kyllä harmittaa jo nyt kun pitää lähitulevaisuudessa inttiin mennessä lyhentää :|