Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pankaa muistiin! (Klassiset kamerat 18.2.2006 klo 10-15)

Discussion in 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' started by Ossi Asikainen, Nov 29, 2005.

SVY järjestää taas Helsingissä Belderin salilla Klassiset Kamerat tapahtuman 18.2. Siellä on kameroita myytävänä ja näyttely jonka teemana on suunnitteluvaiheessa "Iso ja pieni". Myöhemmin tulee tarkempaa tiedotusta.

Linkki: http://www.svhy.org/klassisetkamerat/

1. Heli

Heli Active Member

6,689
    0
    36
    Hienoa! Tuonne tullaan taas ainakin täältä..

2. Just varmistu että pääsen, pitänee ottaa lämiskä messiin...

3. Anonymous

Anonymous Guest

Muokkasin tuota otsikkoa ja lisäsin linkin.

Näyttäis olevan talviloma tuolloin eli mukana ollaan näillä näkymin.

4. Millä helekutilla te voitte tietää, mitä te teette joskus kahden kuukauden jälkeen?

5. Priorisoi !! elä esitä niin boheemia vaik rokkikiba ootki.

6. Näillä näkymin olen myös minä tulossa.

Ossi käski panna muistiin, kalenterista sen sitten tietää :)

7. Heli

Heli Active Member

6,689
    0
    36
    Voi prkl, talvilomako?? No niin taitaa olla, jääpä nähtäväksi oonko mä silloin jossain n. 600 km:n päässä vai täällä.. Ehkä priorisoin ja olen täällä.

8. MJK

MJK

1,436
    0
    0
    Kurkkaus kalenteriin paljasti, että ehdin tuonne aamupäiväksi. Sitten on muuta menoa. Alustavasti tulen siis käymään..

Tuohan on vko7 ja lauantai.

9. RDahl

RDahl Staff Member

7,895
    116
    63
    Kalenteri??
    On mullakin sellainen, vaan olen niin huono käyttämään sitä, ettei mulle sellaista kannata antaa. Nykyinen kalenteri lojuu auton keskikonsolissa, edellisen kerran sitä on katseltu varmaan kaksi kuukautta sitten ja sitä edellisen kerran alkuvuodesta, joten se siitä.
    Kännykkäänkään ei oikein uskalla laittaa mitään tärkeää, koska ei tiedä milloin se menee vaihtoon ja, ei sitä kuitenkaan muista siirtää kalenterimerkintöjä uuteen....
    Mutta tuonne yritän tulla, jos vain joku muistaisi nostaa topikin ylös sitten helmikuussa ;)

10. Tuonnehan voisi kehitellä jonkinmoista miittiä, vaikka kahvittelua, jos ei muuta. Katujakin olis siinä ympäristössä kuvattavaks jos ois hyvä sää.

11. Joo, jotain kevyttä "easy go" meininkiä. Hyvä idis.

12. Vittu kun se on taas noin aikaisin....
    Mulla on pe yövuoro ja ajattelin kyllä tulla paikalle ja täten pitää sen lauantain vapaana, mutta saattaa olla että en kerkeä tuohon puoleen päivään sinne asti.

Pitää tsekata josko onnistuisi joku vuoronvaihtojuttu.

13. Jos sinne oikeen tapaamista kehitellään niin pahoittaako joku mielensä ja muuttuu ikikatkeraksi jos onnistun ilmestymään paikalle? Jos mulla nyt on ees vapaata silloin. En ota Legoja mukaan.

14. :(
    Entäs jos toisetkin haluis leikkiä leegoilla?

15. Te hukkatte ne kuitenkin.

16. NOH! Sinähän olet Legomafian päällikkö, sä pidät leegiosta huolta.

17. Nimenomaan.......

18. Heli

Heli Active Member

6,689
    0
    36
    Tuu vaan!

Ja joko se Juhakin taas harkitsee tuloa ;-)?

19. Äläs nyt plikka uhoa siellä. Tuohon liittyy osto- ja myyntitapahtumia joten saatan olla pyörähtämässäkin sielläpäin - toisaalta yhtä hyvin saattaa etten olekkaan.