Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Panasonic Lumix TZ1

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana Herkkis, 10 Lokakuu 2006.

  1. Herkkis

    Herkkis

    4
    0
    0
    Olen uuden,otsikossa näkyvän digin omistaja. Kysympä nyt viisaammilta ja kokeenemmilta, oliko tuo niin hyvä ostos kuin itselleni olen uskotellut?
    Ostin digin perinteisen järkkärin rinnalle; aina kun ei oikein ole mahdollista ottaa järkkäriä matkaan,niin halusin pienen näppärän "apukameran" (ei ehkä nyt ihan oikea sana kuvaamaan tilannetta), josta löytyisi tehoja ja ominaisuuksia edes jonkun verran?
    Toisena vaihtoehtona oli Canonin Powershot A 700, joka olisi ollut edullisempi,mutta itse kuvittelin hiukan enemmän panostamalla saavani lisää ominaisuuksia ja laatua. Mutta sainko? Sitä kysyn nyt teiltä?
     
  2. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Vs: Panasonic Lumix TZ1

    Tuo kysymys kannattaa kysyä vain itseltä, eli oletko tyytyväinen ostokseen ja ovatko ominaisuudet riittäneet omaan käyttöösi?
     
  3. Herkkis

    Herkkis

    4
    0
    0
    Vs: Panasonic Lumix TZ1

    Vaikea vielä sanoa vielä itse yhtään mitään, kun kamera on niin tuore tapaus. Vasta opettelen ohjekirjan sekä yrityksen ja erehdyksen noita eri ominaisuuksia elämäni ekasta digikamerasta.
    Mitä mieltä yleensä  olette tuosta Lumix-mallistosta? Muistaakseni juuri tämä malli  jonka hankin, oli voittanut jonkin testin. Onko kellään muulla käytössä tätä mallia ja siten myös kokemuksia käytöstä?