Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

BOUGHT Diana (ehkä ostettu)

Discussion in 'Ostetaan' started by Juke.K, Feb 16, 2014.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14,683
    233
    63
  2. Kimo

Kimo Well-Known Member

12,415
    1,067
    113
    Vs: Diana

Onkos niitä kalliitakin ?

3. jhalmu

jhalmu Active Member

8,551
    3
    38

Hipsteri-lisä aina kouraisee kukkaroa...

4. Kimo

Kimo Well-Known Member

12,415
    1,067
    113
  5. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14,683
    233
    63

Haen sitä vanhempaa mallia missä ei ole salamaa ja takakannessa on pyöreä kuvan numeron luku reikä. Ja tietty sini musta malli.

6. pj.haaja

pj.haaja Well-Known Member

1,936
    46
    48
  7. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14,683
    233
    63

Tekis mieli tuolta ebaysta ostaa. Rekkasin itteni sisäänkin. Mutta siihen loppu minun taitoni. En tiedä miten maksetaan ja onko ne hutokauppoja. Osaan vaan hoonoo soomee.

8. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14,683
    233
    63

Tuo pj.haaja antamassa linkissä on just sellanen mitä haen.

9. keegan

keegan Well-Known Member

8,658
    1,574
    113

Kätevin maksutapa on Paypal. Osa myytävistä on puhtaasti huutokauppoja, osassa on myös buy-it-now-hinta. Kannattaa huomioida myös Euroopassa (Saksa, Iso-Britannia) myynnissä olevat: Yhdysvalloissa myytävien myyntiaika usein umpeutuu Suomen aikaa yöllä; voi olla epäkäytännöllistä olla silloin vahtimassa huutoa.
    Suosittelen kyllä e-baytä, olen sieltä ostanut kymmenittäin vermeitä ilman ensimmäistäkään pettymystä.

10. jhalmu

jhalmu Active Member

8,551
    3
    38

Jep samoin. Mulla ameriikan ostokset jää lähes poikkeuksetta tulliin ja siellä on monesti kova postimaksu. Mutta siis ebay.de on ollut hyvä paikka, vaikka ei saksaa osakaan ja toki toi ebay.co.uk

11. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14,683
    233
    63

Mä en osaa ladata tonne paypal rahaa enkä oikein osaa tuota ostamista/tarjousta tehdä. Eikä noista kuljetusmaksuistakaan tajua. Ettei tule parin kympin kamerasta sitten yhtäkkiä satasen kameraa. Yritän tutkailla hiljakseen. Kiire ei ole. Katsotaan josko joku Suomesta myis niin olis helpompaa.

12. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23,779
    749
    113

Paypaliin voi laittaa korttinsa numeron, jolloin sinne ei tarvitse erikseen ladata rahaa.  Saksan ebayssa jos on mainittu tuo "Überweisung" niin sitten voi maksaa myös tilisiirtona eikä Paypalia tarvita. "Versand" on lähetys ja se näkyy olevan Suomeen Briteistä 16£ tuossa: http://www.ebay.de/itm/1960s-Vintage-Diana-F-Flash-Camera-In-Box-/231159544784?pt=UK_Film_Cameras&hash=item35d22ebbd0

Rastittamalla Verkaufte Artikel saa näkyviin myydyt, niin voi tutkailla hintatasoja huutokauppoja silmällä pitäen.  Tuo Saksan sivusto on siinä kiva, että näkee euroissa brittienkin hinnat. 

Varmaan kantsii rastittaa myös Artikelstandort: Europe.

13. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14,683
    233
    63
    Vs: Diana (ehkä ostettu)

Nyt näyttää siltä että yksi Diana kamera on  ebayn kautta ostettu. Katsotaan kun se sitten joskus saapuu jne.

Mielestäni mä osasin tai sitten meni vaan rahjat tililtä.

14. jhalmu

jhalmu Active Member

8,551
    3
    38
    Vs: Diana (ehkä ostettu)

Etköhän osannut, kun laulaakin osaat.

15. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14,683
    233
    63