Myytävä tuote: Legendaarinen Canon F-1 runko Hinta: 140 EUR Paikkakunta: Helsinki Tuotteen kuvaus: Filmirunko Tuotteen kunto: Ikäisekseen hyvä Toimitusehdot: Mieluiten nouto Yhteydenottotavat: YV tai puhelin EDIT 31.5.2021: Objetiivi on myyty erikseeen. Ilmeni, että siinä on hidas himmennin, joten päätyi peilittömään. Jäljellä pelkkä runko hihnoineen. Peilin tiivisteet pitäisi edelleen vaihtaa, mukaan setti pehmusteita. Rungon hintapyynti 140 euroa / tarjous. No niin, Paluu filmikuvaukseen riistäytyy hallinnasta ja tavaraa kertyy - kolme runkoa ja 8 lasia OM-puolelle ja sitten tämä Canon.... Jos ei OM-4Ti olisi niin "makee", palaisin mielelläni tähän Canonin FD-systeemiin, oli sentään eka, jolla aloitin silloin muinoin. Kuvatkin olivat parempia... Mutta yritetään, josko joku nappaisi tämän pois minulta, jos ei... maailma ei siihen kaadu, vaan taloon tulee lisää S.S.C. juttuja. Myynnissä siis F-1 ja siihen ajanmukainen 50 millinen. Runko on sitä "ensimmäistä" versiota, kokometallisella filminsiirtovivulla. Kunto on aika hyvä, prismassa pieni painauma - oli vaikea saada kuviin, ei pahempia kulumia, filmin siirto ehkä parasta, mitä olen koskaan tavannut. Tai sitten väljä.. Joka tapauksessa olin varma, ettei filmi kulje, mutta kyllä kampi pyöri ja filmi loppui kuvassa 36. Suljin ja mittari tuntuvat olevan 100% terässä, lasipinnat hyvät, mukaan objektiiviin kuuluva vastavalosuoja BS-55 ja sopiva hihna. Mitä vielä voisi vaatia? No... peilin vaimennin tuntuu hapertuvan ja samalla vaihtaisin tiivisteet. En myöskään ole kehittänyt sitä testirullaa, teen se toki joskus. Ja sitten tuo okulaarin suojus, se puuttuu. Olen käyttänyt sitä mun viimeisellä 1.35 voltin elohopeaparistolla. Se EI tule mukaan eli siihen pitää mahdollisen ostajan keksiä jotain. Adapteri tuntuisi parhaalta vaihtoehdolta. Tässä lässytystä tarpeeksi, nyt sitten ostoksille! Mieluiten esittely Kampissa, sopimuksen mukaan. Yhteydenpito: 0405590551 ja/tai yv Terv. Kari
Uppista. Tämä löytyy vielä ja koska muut setit vaan paisuvat, myyntipaineet lisääntyvät. Tarjouksia saa toki erittää. Terv. K
Uppista! Objetiivi on myyty erikseeen. Ilmeni, että siinä on hidas himmennin, joten päätyi peilittömään. Jäljellä on siis pelkkä runko hihnoineen. Peilin tiivisteet pitäisi edelleen vaihtaa, mukaan setti pehmusteita/tiivisteitä. Rungon hintapyynti 140 euroa / tarjous.