Sellainen kukkakuva syntyi makoillessa merenrannalla auringonlaskua odotellen. Onko liikaa väännetty saturaatio namiskaa? Mitä hyvää, mitä huonoa?
Oliskohan voinut kuvata enemmän vartta pitkin? Hyvät färit. Polarisaattorikin olisi voinut olla poikaa.
Harmaasuodin tai pola ois värittänyt taivaan syvän siniseksi eikä muu kukka olisi kärsinyt värien muutoksesta. Mitä mieltä olet itse onko tuo kukka nyt aidon värinen, mun silmään se on vähän keltanen?
Hmm? Miksi ja miten ND-suodin olisi vaikuttanut kukan ja taivaan väreihin (eri tavalla kuin lyhyempi suljinaika, esim)?
Mukavan näköiset muodot kasvissa tästä kuvakulmasta. Värikontrasti on hyvä ja pelkistetty sommittelu onnistunut. Mun näytöllä taivas on hyvän sininen ja samasta väripaletista kuin rehunkin sävy, joten en kaipaa tummempaa taivasta. Ihan sisustustauluainesta. Vanha viidakon sananlasku "Yksinkertainen on kaunista" toteutuu tässä oivasti. Kiva kuva.
Kiitoksia kommenteista. Yritin väännellä tuota kasvia toisiin asentoihin koska olisin halunnut ottaa kuvan juurikin pleppanen ehdottamalla tavalla. Se ei vaan jotenkin toiminut kun halusin pampuloiden muodosta mahdollisimman symmetrisen. Lähempää vartta kuvatessa sen taakse jäi liikaa pampuloita piiloon. Kukkaan tuli saturoidessa yllättävän vähän lisää väriä verrattuna taivaaseen. Valo oli tuohon aikaan illasta jo todella lämmintä ja kukka on melko lähellä sitä mitä silmä näki. Juha osui oikeaan tuossa yksinkertainen on kaunista lausahduksessa. Sitä tässä koitettiin hakea [/quote]