Vs: Paluu tulevaisuuteen Joo, olen kyllä Miian kanssa samaa mieltä. Tai sitten olemme, korjaa että MINÄ olen niin tyhmä etten tajua kuvan jujua. Mikä tuo musta laatikko tuossa oikealla on, tulevaisuus vai??
Vs: Paluu tulevaisuuteen Kuvalle on ainakin kaksi järkevää selitystä: * Ihmisen aikakäsitys on sellainen, että vain yksi aika on kerrallaan. Jos menemme tulevaisuuteen, nykyaika lakkaa olemasta ja sen paikalla on vain mustaa. * Jos vanhasta kamerasta tehdyn aikakoneen suljin ei toimi, voi aikamatka päättyä hassusti. _Tulevaisuudessa_ on selityksiä varmasti paljon enemmän, koska tulevaisuuden ihmiset tietävät niin paljon.
Vs: Paluu tulevaisuuteen Kiitos selityksestä, totta tosiaan. Nyt kuva onkin ajatyksessaan mainio, Juke on vaan niin perkeleen fiksu näissä asioissa että ei aina hiffaa. Juken kuvat on muuteskin kuin Fingerporin sarjakuvat, välillä aukeaa ja välillä joutuu miettimään vähän pidempäänn. Tosin toisinaan käyt näin ettei aukea kuin pienellä avustuksella, tosin tätä kun olisi hetken rauhassa miettinyt niin olisi avautunut. Mutta minkä sitä luonteelleen voi, heti huutamassa aupa kun jokin ei toimi
Vs: Paluu tulevaisuuteen Taitaa käydä (vilkka)pokkarille hiekosti hienosäätölekan koosta päätellen. Surullinen kohtalo
Vs: Paluu tulevaisuuteen Odotellaan seuraavaa kuvaa, jossa leka iskee ja osuu, muovin sirpaleet ja filmin palaset sinkoilevat vastavalon kimalluksessa... (Tuossa kuvassa leka näyttää osuvan pyövelin pohkeeseen, ns. "omaan nilkkaan".)
Vs: Paluu tulevaisuuteen Seuraavaa kuvaa tosiaan odotellessa, täytyy sanoa, että Mvuori auttoi kuvanlukua huomattavasti, kiitokset siitä.
Vs: Paluu tulevaisuuteen Hienot byysat -mistä noita saa ostaa ? Tarttis tännekin parit. ___________________________________________________ Kuvapari on ihan oivallinen oivallus.