Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Pallomeri..

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana emerik, 7 Marraskuu 2005.

Ihan kaikkee ei ole tarvekkaa ymmärtää ;D
    Oliskohan emerikillä visaa? tietääkseni poikamies eli käytettävissä.

1. Kannattaisiko opetella konffaa niitä botteja ennen kuin laittaa niitä millekään kanavalle?

2. Moi Milla! Oon fanittanu sua pienestä pitäen!

3. Moi Obe! Sama obe ku vh:ssa, ymmärtääkseni?

4. Milla, on vain yksi obe :D

5. Vain yksi ja legenda jo eläessään...JEI OBE !!

6. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Hyvät huomenet ja hyvää isänpäivää niille joille on niitä pienokaisia on tullut (Todellisia tai mielikuvituksellisia). :)

Eipä oo mulle eksynyt tuota visaa, sen verran köyhä olen ja mitäpä minä moisella hienoudella? Tai voishan sillä kennon puhdistaa. No se. :/

Kuulemma Joensuussa on taivas hiukan avautunut, eli onko parin kuukauden pituinen harmaa jakso poistumassa? Avautuukohan toi taivas Kajaanissa? Pääseeköhän kuvaamaan? Toivottavasti sen verran niin voisi taas todistella että kamerat ei ole turhaa hankittu vitriiniin (en vieläkään omista kyl)! Itsekullekkin vielä rattoisaa sunnuntain jatkoa. :)

7. No kuten emerik totesikin ni Visaa ei löydy :(

Parittaja-setä-Nieppi on hyvä ja esittelee muut potentiaaliset ahdokkaat, heh ;)

8. No jos obeesilla ei viel visaa ole ni hän pelimiehenä pistää hakemuksen sisään heti maanantaina ja ilmottautuu Millalle kesiviikkona et on käytettävissä.

Olisko hyvä näin?

9. Obee... ;)

10. "Sinulla ei ole uusia viestejä"

Mä jo odottelin Millalta rakkaushakemusta, mutta ei :(

11. Nii no mutku se riippuu ihan siit onko sulla visa vai no. Jos löytyypi ni rakaushakemus lähtee heti just nyt ;)

12. "1 viesti saapunut""

IHKUA!

13. Obe muista et nyt pitää käyttäytyä, sä et voi esiintyä nyt 13v ponityttönä

14. MJK

MJK

1 436
    0
    0

Hyvä sun on heittää vettä myllyyn kun yrität sivussa buukata ittees noihin häihin kuvaajaks!

15. 13 vee ponityttö =) Tänhän mä kuulinki jo Mikolta aiemmin ja olin ihmeissäni. Taas tätä sisäpiirihommaa, jota ei auta ku ihmetellä ja lukea voorumia lisää.

16. Obeesi on söpö ratsastushousuissaan piiska kädessä

17. Tän mä haluun nähdä!!!

18. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Mä en, mutta ota kuva muiden iloksi ;)

19. Toivotaan et obe suostuu ;) Oletin että tällainen kuva on jo otettu ja kehdattu julkisesti näyttää :)