Ihan kaikkee ei ole tarvekkaa ymmärtää ;D Oliskohan emerikillä visaa? tietääkseni poikamies eli käytettävissä.
Hyvät huomenet ja hyvää isänpäivää niille joille on niitä pienokaisia on tullut (Todellisia tai mielikuvituksellisia). Eipä oo mulle eksynyt tuota visaa, sen verran köyhä olen ja mitäpä minä moisella hienoudella? Tai voishan sillä kennon puhdistaa. No se. :/ Kuulemma Joensuussa on taivas hiukan avautunut, eli onko parin kuukauden pituinen harmaa jakso poistumassa? Avautuukohan toi taivas Kajaanissa? Pääseeköhän kuvaamaan? Toivottavasti sen verran niin voisi taas todistella että kamerat ei ole turhaa hankittu vitriiniin (en vieläkään omista kyl)! Itsekullekkin vielä rattoisaa sunnuntain jatkoa.
No kuten emerik totesikin ni Visaa ei löydy Parittaja-setä-Nieppi on hyvä ja esittelee muut potentiaaliset ahdokkaat, heh
No jos obeesilla ei viel visaa ole ni hän pelimiehenä pistää hakemuksen sisään heti maanantaina ja ilmottautuu Millalle kesiviikkona et on käytettävissä. Olisko hyvä näin?
Nii no mutku se riippuu ihan siit onko sulla visa vai no. Jos löytyypi ni rakaushakemus lähtee heti just nyt
13 vee ponityttö =) Tänhän mä kuulinki jo Mikolta aiemmin ja olin ihmeissäni. Taas tätä sisäpiirihommaa, jota ei auta ku ihmetellä ja lukea voorumia lisää.