Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Vauhdikkaita pisamia...

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Olli Knuuttila, 4 Maaliskuu 2017.

1. Olli Knuuttila

Olli Knuuttila Well-Known Member

3 218
    405
    83
    ...taas Lahdesta.

Liitetyt tiedostot:

2. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113
    En itse kyllä huomannut mitään erityisen hienoa piirtoa zoomeihin verrattuna?

3. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63
    Miten tuon näkee millä kuvattu?
    :')

4. Niin, kompositio siinä ainakin horjuu aika paljon. Lahdessa tapahtuu nyt niin kaikenlaista.

5. Olli Knuuttila

3 218
    405
    83
    Muuten en nyt omiini ota kantaa, mutta Nikonilla joo, primella, ja sanoisin, että täydellä aukolla ja defocus control aukon mukaisessa arvossa takapuolella. En nyt ole paikassa jossa voisin tarkistaa...

Edit: poistettu tarpeeton...

6. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113
    En tiedä, ainakaan tässä koossa en näe mitään eroa omiin zoomeihini.

7. Olli Knuuttila

3 218
    405
    83
    Voiko niitä olla liikaa, ovat ihania...?

Vähän kuin liikaa kameroita, tai liikaa vapaa-aikaa...?

8. Vinski

Vinski Well-Known Member

4 329
    403
    83
    Ovat. Sitäpaitsi taitaa niiden rasvapuikkojen vaikuttava aine olla Eu:ssa kiellettyjen aineiden listalla.
    [/quote]
    Hydrokinonia. Mutta eipä hätiä mitiä, varsinkaan täällä valokuvaajien palstalla. Kehitettä naamaan, niin ihonkin näyttää vaaleammalta. Kehitteessä nimittäin käytetään tätä hydrokinonia yhtenä vaikuttavana aineena.

9. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113
    Onko joku katsoja eli yleisön edustaja? Jos näin, niin kai heille on sentään huulirasva sallittu?

Kapa

10. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113
    Doupattuja kuvia?

Kapa

11. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

En oikein ymmärrä kuvien tarkoitusta.
    Miten niin vauhdikkaita pisamia? Jos ei tiedä, kuka kuvan henkilö on (kuten minä en) kuva kerro mistään yhtään mitään.

12. Olli Knuuttila

3 218
    405
    83
    Eikä tietenkään edes arvaa kuvauspaikasta, vaatteista ja varusteista, Suomen lipusta päähineessä ynnä ajankohdasta? :)

No, mutta sitten se on vaan kuva nuoren naisen kasvoista, niinkuin niin monet muutkin, ei tuon sitten sen enempää tarvitse kertoa, eikä intohimoja herättää...

13. niffe

niffe Well-Known Member

13 453
    563
    113
    Oletko ruuvannut väriä lisää jälkikäteen? Mun näytöllä iho on vähän keltainen ja kauluksen oranssi ylisaturoitunut. Muuten ihan kivoja kuvia.

14. riekkosak

riekkosak Well-Known Member

1 477
    329
    83
    Peppi Pitkätossu ei kärsinyt pisamista vaan olisi halunnut lisää niitä naamaansa.

15. Olli Knuuttila

3 218
    405
    83
    Tien päältä vastaan, että ei ole saturaatioon puututtu, kotikoneelta voisin varmistaa, mutta sanotaan että olen melko varma, etten ole siihen puuttunut...

16. Vinski

Vinski Well-Known Member

4 329
    403
    83
    Aika moisessa uutispimennossa elää, jos ei Krista Pärmäkoskea kuvasta tunnista. Siinä on jo tekemistä, jos on parin viimeisen viikon sisällä välttänyt näkemästä hiihtäjän kuvan eri tiedotusvälineistä.

17. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113
    No täällä toinen. Nyt sitten tiedän naaman. Olen uutispimennosta kuitenkin ihan toista mieltä,. Kisoja en ole sattunut juurikaan seuraamaan, vaikka telkkari on auki yleensä joka ilta. Kuvapimento olisi lähempänä koska Yleä kuuntelen hyvin paljon radiosta.