Muuten en nyt omiini ota kantaa, mutta Nikonilla joo, primella, ja sanoisin, että täydellä aukolla ja defocus control aukon mukaisessa arvossa takapuolella. En nyt ole paikassa jossa voisin tarkistaa... Edit: poistettu tarpeeton...
Ovat. Sitäpaitsi taitaa niiden rasvapuikkojen vaikuttava aine olla Eu:ssa kiellettyjen aineiden listalla. [/quote] Hydrokinonia. Mutta eipä hätiä mitiä, varsinkaan täällä valokuvaajien palstalla. Kehitettä naamaan, niin ihonkin näyttää vaaleammalta. Kehitteessä nimittäin käytetään tätä hydrokinonia yhtenä vaikuttavana aineena.
Onko joku katsoja eli yleisön edustaja? Jos näin, niin kai heille on sentään huulirasva sallittu? Kapa
En oikein ymmärrä kuvien tarkoitusta. Miten niin vauhdikkaita pisamia? Jos ei tiedä, kuka kuvan henkilö on (kuten minä en) kuva kerro mistään yhtään mitään.
Eikä tietenkään edes arvaa kuvauspaikasta, vaatteista ja varusteista, Suomen lipusta päähineessä ynnä ajankohdasta? No, mutta sitten se on vaan kuva nuoren naisen kasvoista, niinkuin niin monet muutkin, ei tuon sitten sen enempää tarvitse kertoa, eikä intohimoja herättää...
Oletko ruuvannut väriä lisää jälkikäteen? Mun näytöllä iho on vähän keltainen ja kauluksen oranssi ylisaturoitunut. Muuten ihan kivoja kuvia.
Tien päältä vastaan, että ei ole saturaatioon puututtu, kotikoneelta voisin varmistaa, mutta sanotaan että olen melko varma, etten ole siihen puuttunut...
Aika moisessa uutispimennossa elää, jos ei Krista Pärmäkoskea kuvasta tunnista. Siinä on jo tekemistä, jos on parin viimeisen viikon sisällä välttänyt näkemästä hiihtäjän kuvan eri tiedotusvälineistä.
No täällä toinen. Nyt sitten tiedän naaman. Olen uutispimennosta kuitenkin ihan toista mieltä,. Kisoja en ole sattunut juurikaan seuraamaan, vaikka telkkari on auki yleensä joka ilta. Kuvapimento olisi lähempänä koska Yleä kuuntelen hyvin paljon radiosta.