Vs: Paljonko filmejä on kehittämättä (äänestys) Millainen tuo mahtaa olla. Vois ostaa pois kuleksimasta =) edit: Meniskö siihen tämä filmi vai onko se rullafilmi kamera? Edit2: Löysin haulla foorumista, että on rullafilmi kamera. Tuo Bessa I taitaa riittää minulle. Joten ostotarjoukseni jää tekemättä sittenkin.
Vs: Paljonko filmejä on kehittämättä (äänestys) Pimiö on lähellä, niin kyllähän nuo tulee aika pikaisesti kehitettyä. Ei ole tainnut koskaan olla kymmentä rullaa kehittämättä.
Vs: Paljonko filmejä on kehittämättä (äänestys) Jobon kehityskone temppuili, oli muka rikki, mutta toimii nyt taas ilman, että mitään osia olisi vaihdettu tai uusittu. Viime syksystä saakka oli filmejä kehittämättä: - 59 kpl 4x5 E-6 plus yksi vielä varmuuden vuoksi kun kävi lomalla röntgenissä = 60 - 9 kpl 8x10 E-6 joista kaikki jo nyt kehitetty - 2 kpl 8X10 FP4+ kuvia viime kesältä Gotlannista - 2 kpl 8x10 IR kuvattu mustan IR-filtterin läpi ISO3 valotus x100 Viikon päästä kuvat kehitetty, sitten parhaiden kuvien skannausta...
Vs: Paljonko filmejä on kehittämättä (äänestys) Kummasti rupesi filmit kehittymään kun tein uudet mv ja c41-liemet 2 litralle vanhan 1L sijaan. Tankit vaihtuivat 2x135 -> 5x135 tankkeihin. Epävakaat juhannuksen kelit avittivat myös ja kehitin viikonloppuna 5 x 2L filmiä (15 x 135 ja 6 x 120). Vielä on semmoiset 75 rullaa kehittämättä. Katsotaan miten kehittäminen kehittyy jatkossa. Parin vuoden ajan keskimäärin tuhat euroa menee filmitilauksiin. Filmi on uusi digi. Ainakin entisajan digi kun pääsen kokeilemaan Fujin FP100C:tä (Polaroidia) ensimmäistä kertaa parin viikon päästä.
Vs: Paljonko filmejä on kehittämättä (äänestys) Matkalta ja muualta olisi vielä värinegaa kehittämättä, mutta olen vähn huono noiden uusien asioiden kanssa että aloittaisin.
Vs: Paljonko filmejä on kehittämättä (äänestys) Mä en tiedä missä mun kaksi kinofikaa on. Otin ne pois kamerasta ja laitoin pöydälle että kehitän ne heti miten. Nyt en niitä löydä. Epäilen kissaa.