Vs: Pakkaspäivä Aitoja olet kuvannut, pakkaspäivää en kuvista löydä, kuuraa kyllä. Usein kuvaaja näkee kuvissaan niin paljon kuvaustilanteeseen ja muuhun liittyviä subjektiivisia merkityksiä ja viestejä, että se mitä kuva muille katsojille esittää, hämärtyy täysin.
Vs: Pakkaspäivä Jälkimmäisestä kuvasta minulle tulee mieleen talousrikollisen luksusauto. Vähän häiritsee kun oikealla kalteri on niin kaukana kuvan reunasta.
Vs: Pakkaspäivä "talousrikollisen luksusauto"-kyllä noita Audeja ihan omilla, verot maksetuilla rahoilla ostellaan...
Vs: Pakkaspäivä Mistä tiedät että se on audi? Ja vaikka olisikin, niin mielikuvaani moinen tieto ei kun vahvista ;-)
Vs: Pakkaspäivä Tuo on autoihmisen reaktio. Valokuvaaja miettisi, että miksi kuvasta tulee sellainen mielikuva ja asia olisi ihan selvä. Asialla ei tietenkään ole mitään tekemistä auton merkin kanssa.
Vs: Pakkaspäivä Hyvät kuvat. Itse vihaan autoja, paitsi silloin kun kaipaan kyytiä, autolla. A.biilejä tarvitaan koska hevosista ja kärryistä on nykyisin pulaa. Ja - kuten kirjoitettu jo on - oikein hyvät kuvat. Henkivät pakkaspäivää. - Erska
Vs: Pakkaspäivä kai mä audin tunnistan kun melkein joka päivä siinä istun, en tosin omassani. tuo rahaa- ei vie... kaikilla ei ole onneksi sama asenne kuin joillakin täällä; vaikka on kolmantena jonossa, kävelevät kohti ja sanovat, tällä mennään kun on kotona samanlainen. Tuskin volvon tai toyotan omistajat reagoivat tälleen...