Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pakkaspäivä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Quiquern, 4 Tammikuu 2009.

Selittelemättä paras...

1. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38
    Vs: Pakkaspäivä

On se hieno! Jaa, itse olisin oikealta puunrungon ehkä rajannut pois. Niin ja kokeillut mv eli tässä tapauksessa luultavasti latistanut tunnelmaa, Higg

2. Vs: Pakkaspäivä

Sääliksi käy ehjän näköistä puubotskia...
    mutta kuva on oikein onnistunut kertomus huolimattomasta veneenomistajasta, jolle tulee ensi keväänä asiaa venekauppaan  ;D

3. Vs: Pakkaspäivä

Kaunis kuva. Hyvin, hyvin kaunis. Valo on juuri se oikea ja yksityiskohdat hivelevät.

Higginsin silmä on erehtymätön, puunrunko oikeassa reunassa vie katsojan silmän väärään paikkaan.

--# Mb

4. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    117
    63

Kaunis hyvinkin, itse rajaisin ylhäältä poies, neliöön saakka, jotta tuon talon saisi pois tuolta häiritsemästä turhaan.  Tällöin ei myöskään oikealla oleva puunrunko vie katsetta väärään paikkaan.

5. Vs: Pakkaspäivä

Itse kaipaisin alas oikean puolen pulle kuvansisään kaartuvaa juurta, jolloin kuvan kehystys puilla olisi parempi. Tuon taustan talon kanssa on hankalampaa, oksien takia ei ohjelmallinen blurrauskaan toimi helposti...eniten itseäni pistää silmään tuo kaisla, joka saa veneen imemään pilliä ;-)

6. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

juuri nyt kaipaisin erilaisen veneen - muuten kiva. hyvä. oikein laadukas pikku kuva. kiva kiva.

7. Vs: Pakkaspäivä

Minulla tämä soi sinälläänkin melko hyvin. Suosittelen, että käyt keväällä tarkistamassa mikä on tilanne.

Isompaa venettä kaipaisin minäkin.