Vs: Pakkaspäivä On se hieno! Jaa, itse olisin oikealta puunrungon ehkä rajannut pois. Niin ja kokeillut mv eli tässä tapauksessa luultavasti latistanut tunnelmaa, Higg
Vs: Pakkaspäivä Sääliksi käy ehjän näköistä puubotskia... mutta kuva on oikein onnistunut kertomus huolimattomasta veneenomistajasta, jolle tulee ensi keväänä asiaa venekauppaan ;D
Vs: Pakkaspäivä Kaunis kuva. Hyvin, hyvin kaunis. Valo on juuri se oikea ja yksityiskohdat hivelevät. Higginsin silmä on erehtymätön, puunrunko oikeassa reunassa vie katsojan silmän väärään paikkaan. --# Mb
Vs: Pakkaspäivä Kaunis hyvinkin, itse rajaisin ylhäältä poies, neliöön saakka, jotta tuon talon saisi pois tuolta häiritsemästä turhaan. Tällöin ei myöskään oikealla oleva puunrunko vie katsetta väärään paikkaan.
Vs: Pakkaspäivä Itse kaipaisin alas oikean puolen pulle kuvansisään kaartuvaa juurta, jolloin kuvan kehystys puilla olisi parempi. Tuon taustan talon kanssa on hankalampaa, oksien takia ei ohjelmallinen blurrauskaan toimi helposti...eniten itseäni pistää silmään tuo kaisla, joka saa veneen imemään pilliä ;-)
Vs: Pakkaspäivä juuri nyt kaipaisin erilaisen veneen - muuten kiva. hyvä. oikein laadukas pikku kuva. kiva kiva.
Vs: Pakkaspäivä Minulla tämä soi sinälläänkin melko hyvin. Suosittelen, että käyt keväällä tarkistamassa mikä on tilanne. Isompaa venettä kaipaisin minäkin.