Vs: Pahoin pelkään . . . miten paremmin kuvaisit jumiin jääneen peräkamarinpojan danse macabren peräkylän tanhuvilla?
Vs: Pahoin pelkään Tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 120 päivään. On siis aika mainostaa tätäkin. Vaikka en siitä mitään ymmärtäisikään. Missähän nämäkin vanhat aktiivit nykyään luuraa? Nomad ja muut takavuosien suunsoittajat.
Vs: Pahoin pelkään En kyllä näe mitään kauhutarinaa tässä. Eka kuva on vähän arvoitus, miten nainen olisi alasti ulkona talvella. Tokassa kuvassa se on loogisesti lämpimässä suihkussa ja kolmannessa katsoo telkkaria miettien "ei vittu, miten mä tänne jouduin" xD
Vs: Pahoin pelkään Ei ole. Jos et tiedä, niin keskustelupalstojen etikettiin kuuluu nimenomaan se, että vanhoja, kuolletita ketjuja ei nosteta esille ilman aivan pakottavaa syytä. Kaipuusi entisten aikojen ihmisiin voit tehokkaammin esittää muualla ja muulla tavalla.
Vs: Pahoin pelkään Joo minulla pieni pää en näitä nukkejuttuja ymmärrä pitäisikö tämän olla jännää , hauskaa vai jotakin ihan muuta?
Vs: Pahoin pelkään Kaikkea sitä ihminen oppii. Mutta pakottava syy oli, ja mikseipä se voisi olla ihan vaan kaipuu vanhoihin aikoihin ja sen aikakauden ihmisiin?
Vs: Pahoin pelkään Oon ja vähän reenaillu kuvapareja/sarjoja... Tää on kyllä omassa lajissaan huippu, parasta Jukea ikinä