Jotain tämäntyylistä arvelinkin emerikiltä... Hyvä idea, kuvaa hyvin aihetta. Ehkä terävyysalue voisi olla hitusen laajempi, ettei tuo etuala olisi aivan noin blurrina (vain mun mielipide). Hyvä jokatapauksessa.
juuh, mä oon aika ennalta arvattava kyllä? leppäkerttukiveä ajattelin heti käyttää kyllä käyttää. tosin mielessä kävi kivipyykit, akeksis kivi, kadunimet ja raatteenportti (kiviä siel onkin sitten aika pirusti) jne. ainoa ongelma oli hiukan se että ihanteelliset ilmat oli mitä oli joten se laitto miettimään mustavalkoisuutta. perinteinen keino erottaa taustasta vielä jos kohteen jättää värilliseksi ajoi myös haasteessa tehtävän. otin eri syvyksillä joitakin kuvia, ongelma oli oikeastaan se että olisin halunnut suuremman alueen noita mukulakiviä mutta taustat oli häiritsevät jne. no kuitenkin photarilla tuosta sai yllättävänkin hyvän ja croppasin sen aika tiukasti joten ei tarttenut tänään enään lähteä kuvaamaan sateeseen. =)
terävyysalue on ok, mutta se vois olla eri kohdassa..eli terävämpää tossa leppiksen edessä, ku se terävyys on nyt enempi sen takana. muuten kyllä toimiva kuva. postikorttikamaa