Vs: PÄIVITETTY: "Mä en jaksa enää..." ja muita kuvia Katajanokan kaupunginosasta Kameran ulkoilutusta Katajanokalla. Tällaisiin hopea reagoi
Vs: PÄIVITETTY: "Mä en jaksa enää..." ja muita kuvia Katajanokan kaupunginosasta Molemmat ratikkakiskokuvat upeita.... Higg
Vs: PÄIVITETTY: "Mä en jaksa enää..." ja muita kuvia Katajanokan kaupunginosasta Vallan tukevaa settiä!
Vs: PÄIVITETTY: "Mä en jaksa enää..." ja muita kuvia Katajanokan kaupunginosasta prkleen hienoja taas kerran sulta. Kiitos näistä.
Vs: PÄIVITETTY: "Mä en jaksa enää..." ja muita kuvia Katajanokan kaupunginosasta kadehdittavan siisti sarja.
Vs: PÄIVITETTY: "Mä en jaksa enää..." ja muita kuvia Katajanokan kaupunginosasta Hyvää settiä.Laajiksella saa hyvää tunnelmaa kuviin.Telellä se on jo vaikeampaa mielestäni.
Vs: PÄIVITETTY: "Mä en jaksa enää..." ja muita kuvia Katajanokan kaupunginosasta joo, noi oli parhaat.
Vs: PÄIVITETTY: "Mä en jaksa enää..." ja muita kuvia Katajanokan kaupunginosasta Erinomaisen hyvä sarja!
Vs: PÄIVITETTY: "Mä en jaksa enää..." ja muita kuvia Katajanokan kaupunginosasta Cool! Ns sisustustauluiksi vaikka kelle.
Vs: PÄIVITETTY: "Mä en jaksa enää..." ja muita kuvia Katajanokan kaupunginosasta Muutama oikein kliffa kuva Stadista. Varsinkin parit hienot katunäkymat Skattalta (017 ja 021 ne oli kai) ovat mun mieleeni kovasti.
Vs: PÄIVITETTY: "Mä en jaksa enää..." ja muita kuvia Katajanokan kaupunginosasta Suuret kiitokset ja syvä kumarrus kommenteista. Kaverin kanssa pohdimme, minne mennä kameratepustelulle, kun Suokit ja rannat on moneen kertaan koluttu. Kokeiltiin sitten turistikuvausta Katajanokalla harjoituksena kesän lomamatkoja varten Jos tekninen jargon jotakuta kiinnosta niin filkka oli APX 100@Rodinal 1+25. Opiskat 17, 28 ja 85mm.