Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

  1. herby

    herby

    142
    0
    0
    Täällä kun on vain päivän vitutuksia ja top 3 samoja, niin laitetaan positiivisista asioista vastaavanlainen. Eli kun jotain hyvää on tapahtunut niin postaa tänne. Positiivisuutta kehiin siis. Itse aloitan seuraavalla:

    Sain tänään tietää että saan uuden asunnon. 78 neliöisen kolmion malminkartanosta. Oon niin onnellinen että.
     
  2. ttenkanen

    ttenkanen Member

    151
    2
    18
    Ystävällinen postintäti luovutti minulle paketin, jossa oli sisällä Nikon F4s =)
     
    Chimping ja Kimo tykkäävät tästä.
  3. Asun kerrostalossa jossa naapurit eivät ole paljonkaan näkevinään toisiaan, eivät tervehdi, tule samalla hissikyydillä jne... paitsi minä vanhanaikainen jästipää. Yleensä tervehdyksiini ei edes vastata eikä se johdu riidoista vaan nykyään yleistyneestä välinpitämättömyydestä ja peruskäytöstapojen puutteesta.

    Palailin iltapäivällä ulkoiluttamasta kameraani ja huomasin kauempana puistossa pari kerrosta alempana asuvan iäkkään naapurin rouvan ja heilautin kättäni tervehdykseksi. Voi sitä iloista ilmettä ja hymyä joka levisi arvokkaan vanhuksen kasvoille kun hän vastasi heilautuksella minulle.

    Mielialani nousi hetkessä ja loppupäivä onkin kulunut hyvällä tuulella touhutessa.
     
    Chimping tykkää tästä.
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Oltiin tänään perheen kanssa Serenassa ja oli varsin mukava päivä, eikä helle häirinnyt.
     
  5. Sain juurikin sähköpostia UPS:lta, että _kauan_ odottamani mikseri on viimeinkin lähtenyt matkalle saksasta kohti poria. Ainoa asia, mikä vituttaa on se, että toimitus menee ehkä maanantaille, eikä perjantaille kuten olin alunperin suunnitellut. :)
     
  6. Mulla on nenän edessä soppalautasellinen Rainbown Gourmet Karamelli -jäätelöä. Ihana mieheni on ostanut pakkaseen viittä erilaista lempparijäätelöäni :D
     
  7. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Tuossa v..tutussäikeessä itkin kahden neljästä filkasta menneen piloille. Tässä säikeessä vois olla mielissään että toinen mokoma pelastui :)
     
  8. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 721
    121
    63
    Mulle päivän =) on se, että unohdin muistikortin pöydälle auringonvaloon ja kas, silti oli kuvat tallella =)

    Ja se on ollut kans kivaa, et ei oo sattunut yhtään vaikka eilen lähtikin toi fuckin viisaudenhammas vauhdilla pois.
     
  9. anttik

    anttik Member

    205
    1
    18
    Olin maksanut ajoneuvoveron toukokuussa väärällä pankkiviitteellä ja eilen tuli ystävällinen maksumuistutus. Ilmoitin käyttämäni viitteen AKE:een ja soittivat tänään asian olevan kunnossa. Lupasivat myös poistaa ajoneuvolle merkityn ajokiellon....:cool:
     
  10. Referenssikuvat meni läpi, soppari syntyi....
     
  11. Spitin vaakakierre meni ilta-auringossa vähintäänkin oluen arvoisesti.
     
  12. juice

    juice

    912
    0
    0
    Kesäloma alkoi tänään :)
     
  13. UPS:n äijä herätti mut aamulla ja luovutti paketin jossa oli 17-40 obiska, just sopivasti ennen huomista Tanskan matkaa.
     
  14. RB

    RB Well-Known Member

    9 088
    1 074
    113
    On viimmepäivinä vähä satanu:) Hyvähyvä!
     
  15. Hieno aamu taas, kahvia juotu auringossa ja nyt katsomaan aamu uutisia ja kohta mun pienin herää ja tulee sohvalle mun mahan päälle heräilee, niin kuin joka aamu.
    Ei elämä hanurista ole jos osaa nauttia hyvistä asioista:D
    Jhymyä huulee.
     
  16. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 721
    121
    63
    Tämän päivän =)))) : Väsytti aamulla, joten siirsin kelloa tunnilla eteenpäin.
     
  17. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    114
    63
    Nukuin kohtu hyvin viime yön, kun sain eilen kunnon tropit tähän allergiaan. Nyt jopa hengitys kulkee, silmiäkin kutittaa enää vain vähän. Toisaalta tulin tänään autolla töihin.....
    Mutta kyllä tässä varmaan voitolla ollaan, katotaan sitten kun mennään taas mökille pellon laitaan....
     
  18. Täysin offtopic: Osaako ne upsin kaverit soittaa puhelimella kun ovat tulossa vai tuleeko ne hakkaamaan ovea aamutuimaan? )
     
  19. AnselA

    AnselA Active Member

    8 534
    4
    36
    Eivät soittele, mutta jättävät lapun jos et avaa. Lapussa kertovat että tulevat huomenna uudelleen:) Käsittääkseni käyvät kolme kertaa yrittämässä, sitten palauttavat paketin lähettäjälle. Jos sulla on seurantanumero niin voit UPS:n kanssa sopia vaihtoehtoisen toimitusosoitteen. Pääkaupunkiseudulla eivät juurikaan suostu arvioimaan milloin seuraavan kerran yrittävät tuoda pakettia. Myös nouto UPS:n terminaalista on onnistunut illalla, kunhan asiasta sopii.