Vs: Päivän :-( Seuraavaksi kannattaisi huomata, että asiakkaiden asioita, mm. ja varsinkaan sopimuksia, ei sovi levitellä ulkopuolisille.
Vs: Päivän :-( Miten niin polkemassa? mää olen kommunisti ja en ryöstä keneltäkään. No hyvä enpä sit tänne enää kirjottele jos ei kiinnosta,pyysin alunperin 200euroa mut saan vaan satasen. Olen eläkkeellä siks mun on pelattava hintojen kans etten menetä asumistukea.
Vs: Päivän :-( Tästäpä olen harvinaisesti yhtämieltä mvuoren kanssa. Ei anna oikein luotettavaa kuvaa yrittäjästä, jos tuo ruotii asiakassuhteitaan yleisellä forumilla. Toinen juttu on, että jos aikomuksena on oikeasti tehdä yrittäjäpohjalta noita kuvaamisia, niin kannattaisi uhrata oikein aikaa ja istua alas miettimään ja tekemään kunnollinen sopimuspohja. Finnfotolta saa hyvää osviittaa sieltä lomakkeet kohdasta.
Vs: Päivän :-( Ei mennyt tämäkään päivä ku strömsössä Tarvontien risteyksessä kännikuski punasia päin ja kylkeen. Et silleen.
Vs: Päivän :-( ^, ^^ Juu, ei kukaan loukkaantunut. Hivenen ny tullu niskat kipeeksi, mut ei mitään vakavaa. Koiratkin takana selvis säikähdyksellä. Ketuttaa vaan... tietää sen rumban vakuutusyhtiön ja korjaamon kanssa. Aikaa palaa...
Vs: Päivän :-( No hyvä kuitenkin ettei mitään vakavampaa tapahtunut, huh. Sijaisauto vaan käyttöön ja lasku juopolle.
Vs: Päivän :-( Autolevan muumipeikopn kanssa tuon onneksi hoitaa vakuutusyhtiö. Mutta jos kolaroitkin polkupyöräilevän elämänsä sankarin kanssa, niin joudut pulaamaan suoraan...
Vs: Päivän :-( Ai helvata. Harmittaahan tollaset, mutta hyvä, että selvittiin vain ruttaantuneella pellillä.
Vs: Päivän :-( Toki, mutta onko sinulla joku pyöräilijän vakuutus joka maksaa? Tuskin, vaan maksat itse.
Vs: Päivän :-( Mulla on kotivakuutuksen vastuuvahinkovakuutus joka maksaa. Seuraava kysymys onkin, miten tämän tiedän
Vs: Päivän :-( Videosta: nämä velipuolikuut tuli kavereiden kanssa naurettua kyllä monta kertaa. Ja nauroin kyllä vieläkin ,)
Vs: Päivän :-( Vilkkaiden kersojen valistuneet vanhemmat ottanevat kotivakuutukseensa niin sanotun "pöljän pojan vakuutuksen".