Vs: Päivän :-( Jeps.. Tiedän, silloin tällöin olen kuvia laitellu lehdelle.. Krv-Kanavan kuppeessa asuskellaan ja Varkaudessa ajellaan melkein päivittäin.. ;D
Vs: Päivän :-( Kirjanpitäjät tekee sitä työtä työkseen . Olisiko mahdollista tehdä vaikka hiukka enemmän sitä omaa työtään maksaakseen sille joka osaa sen paperihomman?
Vs: Päivän :-( Digikuvaus ja sen lieveilmiöt tuntuu taas vaihteeksi hyvin vastenmieliseltä. Pitäis löytää jostain 503 CX tms... niin heittäis Nikonin seinään. Räpsydigiksi korkeintaa joku m4/3
Vs: Päivän :-( Ei oo rikki, ostatko vararungoks? Saisit samalla edullisesti kahvan, 24-70 lasin ja 800-salamin. Sun Hassikses laseineen käy vaihdossa
Vs: Päivän :-( Oisitpa aikaisemmin ottanut yhteyttä Olisi varmaan saatu vaihto järjestymään. Ostin juuri linssin ja käsisalaman, Hasselit olen myynyt jo eteen päin. T Jukka
Vs: Päivän :-( En mä enää palauta, voi kun olisit viime viikolla myynyt nuo tuohon hintaan. Olisin heti ostanut pois. Mulle olisi ihan hyvin käynyt tuo sb800 ja tuo linssi. Toisaalta, mun käyttöön parempi tuo suttutsuumi, ja se myymäsi 35 on maksanut jo itsensä takaisin eri kuvauksissa... T Jukka
Vs: Päivän :-( Löysin vanhan silkkipainokehykseni... välittömästi innostuin ja kuvittelin tekeväni vaikka taulun tai tai tai.... tai... Ääääh - filmit maksaa ihan järkyttäviä summia.
Vs: Päivän :-( Pari senttiä satanut lunta.... Tietysti aivan yllättävä ja epätavallinen ilmiö tähän aikaan vuodesta. Pääkaupunkiseudun liikenne täysin jumissa ja muutama sata autoa vakuutuksen maksajien murheena. Onkohan tavallinen järki jotenkin vähenemässä tästä maasta? http://www.hs.fi/kotimaa/Uudellamaalla+ ... 5554794021"]http://www.hs.fi/kotimaa/Uudellamaalla+kymmeni%C3%A4+ketjukolareita+sairaaloiden+valmiutta+nostettu/a1305554794021
Vs: Päivän :-( Ajoin tänään aamulla Tuusulan moottoritietä kohti hesaa, erittäin liukasta ja näkyvyys jotain 50m. Ohi painoi yhtenä pötkönä autoja muutaman metrin välein.
Vs: Päivän :-( Nää ABS,ESP,4X4, yms muut paskat ei ainakaan paranna tilannetta... Porukka luottaa hieman liikaa näihin systeemeihin ?
Vs: Päivän :-( Sikäli ne helposti pahentavat kuskin asenteita, että kun kaikki on apuna, huomaa kelin liukkauden oikeastaan vain luistoneston merkkivalon vilkkumisesta. - kunnes yrittää jarruttaa...
Vs: Päivän :-( Pahempi on porukka, jonka mielestä ESC, hyvät renkaat yms. ovat täysin turhia, koska he ovat niin hyviä kuskeja… Perinteinen valitus on se, että jengi ei pidä turvavälejä. Siitä vaan pitämään turvaväliä kehille ja väylille, ei mene montaa sekunttia ennen kuin joku kaistasurffaaja jyrää eteen. -- Malev