Vs: Päivän :-( Sun kaveris on oikeassa Heli. Lähetä se vaikea ja iso kuuraketti mulle niin saat legendaarisen Fuji F30 digipokkarin tilalle. Siinä on Program-moodikin. Ei kun kädet ojoon ja nappia painamaan - kamera tekee loput!
Vs: Päivän :-( Ystäviä? Vihollisia helwetin huonosti. Toisaalta, mulla ei ole vihollisia, koska niitä ihmisiä, jotka vois sellaisia olla, ei ole mulle olemassakaan.
Vs: Päivän :-( Mä oon siellä aika uus ja ajattelin, että sit kun saan (jaksan) ees sen ilmasen täyteen ladata, niin sitten voi hommata sen pron, köyhän pitää yrittää venyttää. Siellä on muuten aika asiallista väkeä ja on ihan prota jo muuten, nää kaimatkin laittelee sellasia kuvia sinne, että liekkö kaikissa ees käytetty kameraa, melkeen magiaa.
Re: Vs: Päivän :-( En vielä. Mulla on muka ollut muuta tekemistä. Filkkaa on kuitenkin ja hyvä tarkoitus! Ehkä tänään otan sen kanniskeltavaksi Turun keskustaan, kun lähden viemään pojan linja-autoasemalle.
Vs: Päivän :-( Tilasin netistä KAMERAN pe klo 11.42 ja maksoin hieman ylimääräistä 24-48hrs UPS-toimituksesta. Tähän mennessä on jo kulunut n.82hrs, eikä mitään näy.
Vs: Päivän :-( Viikonloppuja ei normaalisti lasketa noissa toimitusajoissa, ja kello lähtee raksuttamaan siitä kun myyjä on toimittanut paketin UPSille eikä siitä kun ostaja on tehnyt tilauksen. Lisäksi joistain maista lähetettäessä toimitusaika on itse asiassa pidempi kuin tuo 24-48 tuntia. Valitettavasti. Jos myyjä on antanyt ymmärtää jotain muuta niin kannattaa luonnollisesti reklamoida.
Vs: Päivän :-( "Paketti saapuu 24-48 tunnin kuluessa tilauksen teosta." Tällainen oli lupaus sanatarkasti, eikä siinä puhuttu viikonlopuista mitään.
Vs: Päivän :-( Ilmaisin jo paheksumisen. Tässä vastaus: Hei Henrik! Kiitos yhteydenotostanne. Pahoittelemme tapahtunutta. Olemme välittäneet palautteenne eteenpäin ja toivomme, että voimme tulevaisuudessa vastata paremmin odotuksianne. UPS'n kotisivun mukaan tulette vastaanottamaan paketin 15.09.2009 --------------------- Heh! Jos teillä on kysyttävää, älkää epäröikö ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Vs: Päivän :-( Joo ei ne nettikauppiaat varsinkaan oma-aloitteisesti ala yleensä tarjoamaan rahaa takaisin, jos vaan paheksuntansa ilmaisee. Kerro niille selkeästi että vaadit xx euroa hyvitystä luvatun toimitusajan jäädessä täyttymättä, koska kyseisellä toimitustavalla oli xx euroa korkeampi hinta.
Vs: Päivän :-( Muutaman päivän on meinannut olla kurkku kipeä, huom! meinannut, mutta ei ole tullut kunnolla kipeäksi. Eilen muutama yskähdys ja aamuherätys: ääni kateissa. Onneksi kuuma tee auttaa ja ääni palailee pätkittäin. HÖH!
Vs: Päivän :-( Vein eilen Lacien liikkeeseen, kun oli valkoinen pikseli keskellä näyttöä. Uuden saamiseen mennee kuukausi. T Jukka
Vs: Päivän :-( En tiedä. Meillä 1 ja 3 vuotiaat pojat, en oikeastaan uskaltaisi pitää, vaikka saisinkin. Mulla on tämä vanha näyttö, joka on kalibroitu, käytän sitä siihen asti. TÄllä pärjää kohtuullisesti odotusajan. T Jukka
Vs: Päivän :-( Tampereen suunnalta ajelin kotiin. Edessä köröttää auto ajaen 85-90 km/h satasen rajoitusalueella. Sitten kun päästään ohituskaista-alueelle, niin uskaltaa nostaa nopeuden sataseen, ehkä jopa pikkasen päälle. On "leveämpi" väylä kulkea. Pääseekö tuosta siten ohi ilman ylinopeutta? Ja sitten ne kaaharit. Ohituskaista loppuu, siinä on sellaiset merkit, jotka näyttävät kaistojen yhtyvän. Viime tipalla Audimies ohittaa ylinopeudella meikäläsen ja edessä olevan pakettiauton, mutta Hondamies päättääkin tehdä kunnon viimetipan kuprun ja ohittaa pakun ja Audimiehen vasemman kautta kapenevassa tiessä. Kolme rinnakkain ja sora pöllysi. kapa
Vs: Päivän :-( Viime viikolla korjatun ja katsastetun Volvon repsikanikkuna lyöty sisään, mitään ei kuitenkaan varastettu.