Vs: Päivän :-( Ainakin meidän koira valehtelee jatkuvasti että sillä mukamas on nälkä vaikka juuri on syönyt.
Vs: Päivän :-( Jepulis, mun koira onnistui kerran valehtelemaan, että sillä on hätä pihalle.... Vinkui ovella jalat ristissä. Nousin sängystä avaamaan ovea, jolloin piski teki uukkarin ja livahti sänkyyn mamman viereen. Vapaa paikka... Yritti sittemmin samaa temppua melkein joka aamu, mutta huonommalla menestyksellä...
Vs: Päivän :-( Jos kaksi koiraa ei valehtele, niin miten voit noin vahvasti epäillä ettei maailmassa ole muita ajattelemaan kykeneviä koiria.
Vs: Päivän :-( Joo, ihan hyvin noin. Se ensihuomioni taisi enemmän olla kuitenkin lingvistiikan alalta. K.
Vs: Päivän :-( Paikallislehti vähensi työntekijöitä. Taas toimittiin fiksusti: paras kuvaaja pois vahvuudesta. Mustaa huumoria.
Vs: Päivän :-( Kultaseppäni ei halua ottaa kalvosinnappi-solmiopidin -settiäni myyntiin, kun se on nin kallis, mutta ei myöskään halua ottaa sitä romukultana, koska se on niin kallis ;-]
Vs: Päivän :-( Helvetin köyhä kultaseppä? ;io edit : taitaa olla koko seutu ihan perkeleellisen köyhää. muuta stadiin - täällä menee kullat ja pääset kaikista turhista helyistäsi (typeristä kelloistasi ja hölmöistä kameroistasi jne) eroon niin että vilahtaa. salo on paskakylä.
Vs: Päivän :-( Kyrpii, vatuttaa, ahdistaa.. Mie oon noita kameralehtiä pitänyt, kuin kukkaa kämmenellä ja laittanut ne kansioihin.. Astelin tänään postilaatikolla innoissani ja nappasin kuukauden kohokohdan kätösiini.. Perskeles, joka ikinen sivu liimautunut toisiinsa ja lehti muutenkin kuin uitettu vähintään järvessä.. Kyllä ei tänä vuonna postisetä/täti saa suklaata vaan kepukkaa! Kiva availla sivuja, skraaps ja taas repeytyi... Ärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!
Vs: Päivän :-( täh? toi mun juttuhan oli vain tsoukki. harmiton ja vaaraton pikku tsoukki ... ai sä olet avannut pullon - onko ihan joka perjantai pakko dokata? oletko alkkis? hieman surullista tuommoinen henkinen repsahtaminen. yrittäisit ryhdistäytyä. kuikelo-parka... heitä ne viinat viemäriin ja lähde vaikka juoksulenkille! alkoholilla ei pitäisi lotrailla ihan tolkuttomasti. miespolo... toivon sulle hyvää (ja kerrankin raitista) viikonloppua. t. raitis mies kauniista pääkaupungistamme
Vs: Päivän :-( Eikös Salo oo ennemminkin kebabin pääkaupunki? Jokatapauksessa sellaista tuli Salossa syötyä erään Meri-Teijo reissun jälkeen.