Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän :-(

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaahv, 28 Maaliskuu 2007.

1. keegan

keegan Well-Known Member

9 070
    1 784
    113
    Tulipa hyvinkin. Osin aika kaameaa luettavaa, tarkoitan niffen vihamielistä ja halventavaa suhtautumista seksuaalivähemmistöihin. Olisin toivonut, ettei aikuisilta ihmisiltä enää olisi joutunut lukemaan tuollaista, vaan noinkin avoin vihamielisyys nykyään jo rajoittuisi jonnekin yläasteelle. Näin sitä on usein väärässä...

EDIT Äh, taas erehdyin lähtemään tähän niffen leikkiin mukaan...

SakkeM tykkää tästä.
  2. paraneva

paraneva Well-Known Member

13 354
    8 102
    113
    En tiedä, onko Niffellä herännyt vanhoilla päivillään mielenkiintoa samaan sukupuoleen, kun on propagandaa tullut ovista ja ikkunoista?

3. niffe

niffe Well-Known Member

14 173
    710
    113
    Identifioidun ulkopuoliseksi tarkkailijaksi näissä asioissa, mutta mitä sillä olisi väliä, vaikka olisinkin? ;) Entä itse? Joko iskee tulta naapurin Veikko? Onhan meillä TV-shoppia ja muuta, joista ihmiset ostelevat kaikkea hyvin lyhyen altistumisen jälkeen...

Vai vihamielistä? Mikä näiden ilmiöiden tunnistamisessa ja hahmottamisessa on nyt taas NIIN vaikeaa? :rolleyes:

4. keegan

keegan Well-Known Member

9 070
    1 784
    113
    Niin tai näin, riippumatta itse kunkin seksuaalisesta suuntautumisesta tai indentiteetistä, mielellään näkisi jonkinlaista ymmärrystä ja suvaitsevaisuutta heitä kohtaan, jota ovat jossakin suhteessa toisenlaisia. Erilaisia marginaaliryhmiä on aivan riittävän pitkään kohdeltu aivan riittävän huonosti.

5. paraneva

paraneva Well-Known Member

13 354
    8 102
    113
    Ei mulla ole ollut mitään epäselvyyksiä oman seksuaalisen identiteettini kanssa, enkä myöskään usko, että mikään vaikuttaminen muuttaisi mitään.

6. niffe

niffe Well-Known Member

14 173
    710
    113
    Suvaitsevaisempaa ihmistä kuin minä saat etsiä, enkä ole varma löytäisitkö edes. Kysehän ei nyt ole siitä, vaan näiden ilmiöiden valjastamisesta aseiksi toisia kansoja ja ihmisryhmiä vastaan.

7. niffe

niffe Well-Known Member

14 173
    710
    113
    Lähdit sitten kuitenkin arvuuttelemaan ja spekuloimaan minun mieltymyksilläni passiivisaggressiiviseen sävyyn? ;)

8. keegan

keegan Well-Known Member

9 070
    1 784
    113
    Sinä suvaitsevainen? Älä naurata. Montakohan kertaa vuosien kuluessa olet aika suoraan antanut ymmärtää, että me kaikki muut olemme suurin piirtein mitään ymmärtämättömiä aivopestyjä lampaita? Suvaitsevaisuus on kyllä sinusta kovin kaukana, mikä kyllä näkyy myös EDIT aiemman viestisi asenteessa eri ihmisryhmiä kohtaan.
    EDIT Ihminen, jonka mukaan eri mieltä olevat ovat suurin piirtein aivopestyjä lampaita, kutsuu itseään suvaitsevaiseksi... hoh-hoijaa. Nyt pitää yrittää pysyä erossa niffen viesteistä:)

Viimeksi muokattu: 18 Elokuu 2026
    Comet tykkää tästä.
  9. niffe

niffe Well-Known Member

14 173
    710
    113
    No, olenko mä väärässä? En mielestäni, jos pohdintoihin saamani responssi muistuttaa lehtitelineohjelmoitujen määkimistä, eikä hyvinkään perustellut ilmiöiden selitykset saa mitään muuta vastakaikua kuin siteerauksia siitä mitä kaiken maailman mika-aaltolat syytävät eetteriin. Suvaitsevaisuus on sitten taas eri asia. Mielestäni me olemme kaikki täällä samalla elämisen oikeutuksella, mutta jos esimerkiksi väestöä käytetään aseena muiden kulttuurien tai sivilisaatioiden tuhoamiseen, niin täytyy siitä nyt pystyä puhumaan asioiden oikeilla nimillä. Eivät nämä mitään uusia tekniikoita ole, vaan niitä on käytetty jo vuosisatoja.

10. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

24 368
    4 194
    113
    Väärässä tai oikeassa olemista ei voi päätellä yleisöpalautteen perusteella.

11. keegan

keegan Well-Known Member

9 070
    1 784
    113
    Huomannet itsekin syyllistyväsi kehäpäätelmään:)

SakkeM tykkää tästä.
  12. niffe

niffe Well-Known Member

14 173
    710
    113
    Tuossa on kyllä pointtinsa muutamin varauksin.

13. Kona

Kona Well-Known Member

2 671
    3 218
    113
    Tässä keskustelussa ollaan Bermudan kolmiossa ennen kuin keskustelijat itsekään huomaavat.