Vs: Päivän :-( Esa, tämän olen pitänyt mielessäni siitä lähtien, kun kirjallisuuden opettaja Punkaharjun taidekesälukiossa sanoi minulle: "Älä koskaan, älä koskaan unohda tuhansien aurinkojen olemassaoloa." kapa
Vs: Päivän :-( No joo, tuli katsos hieman siirrettyä sen alkua kun kaverin kanssa istuttiin partsilla siideriä lipittämässä.
Vs: Päivän :-( Sitkeästi ollu lämpöä jo Torstaista saakka 37.3 ja vielä olin risteilylläkin olis ny pitäny tajuta et ei kipeenä laivalle olo on nyt aika heikko pitää kai vaan levätä jos paranis.
Vs: Päivän :-( 8x10 Sinar, no se tuli eilen, mutta en kerinnyt hakemaan sitä. Nyt harmittaa, että VISA limitti paukahti yli, enkä voinut maksaa yhtä osotosta. Menee loppukuuhun
Vs: Päivän :-( iLuurin huollolla (Tampereella jossain?) kesti 4vko todeta, ettei takuu korjaa kastunutta laitetta....
Vs: Päivän :-( No mitäs tuosta, kävin itsekin työasioissa suljetun oven takana. Vähän ninkuin varmuuden vuoksi. Ehtii sitä huomennakin...
Vs: Päivän :-( Tavallaan tämä kuuluisi =) -puolelle, mutta kuitenkin olen vähän surullinen siitä millaiseksi suomikin on menossa, tai pitäisi joidenkin mielestä mennä: http://seutusanomat.netpaper.fi/p26730?zoom=2 Kyllä mun nuoruudessa 5. luokalla käytiin kaikki asiat läpi seksistä ja hedelmöityksestä synnytykseen.. Mikä amerikka tästä maasta on tulossa?