Vs: Päivän :-( No, näkee saavatko mitään järkevää aikaiseksi... Mutta sdp/vihreet on ihan turha, vasemmistoliitto kuulostaa jo liian punaiselta ja jäljellä ei sit ookkaan kuin maalaisten kepu, sähläävä kokoomus ja sitten persut.
Vs: Päivän :-( Jos tää mun yritys ei vuodessa tuota tulosta niin muutan ruotsiin Tukholmaan ja hankin Nikonin täyskennosen.
Vs: Päivän :-( Ei kyllä hyvältä näytä, tuo politiikka. Nyt tuntuis että semmosta puoluetta mitä voisin äänestää ei ole olemassakaan.
Vs: Päivän :-( Mä ole hujanu tetä kakia mä ole viis taso vaiket vamanen se ku kikotaa mun pöletä on okiti mis ja ja en titä kun olol yk takoken kekiseti mik on kamera ja mitä siä tetä
Vs: Päivän :-( Kyllä se on huomattu. Moderointi on tarkkaillut helmikuusta lähtien. Mutta voisitko lopettaa tällaiset trollaukset.
Vs: Päivän :-( Äh, päivän uutistarjonta vähän masentaa. En välttämättä haluaisi asua maassa, jossa laki määrittää mitä saa julkisesti sanoa ja valtakoneistolla on oikeus laittaa kenet tahansa vankeuteen, pelkästä epäilystä.
Vs: Päivän :-( No mä olen tehny päätöksen et lopetan trollaukset enkä enää sekoile täällä ja päätin samalla lopettaa alkoholin juomisen se kun saa minut juuri sekoilemaan, joten kaikille nöyrin anteeksipyyntö.
Vs: Päivän :-( Plääh, tuli otettua tärkeitä kuvia ja huomattua jälkikäteen että digikamera ottaa häiriötä halvoista radiolaukaisimista... Silleen molo ottassa fiilis. Pitäis aina olla filmikamera mukana backup-kuvia varten.
Vs: Päivän :-( No ni, nyt on sitte lähtenyt sillä perinteisellä kolmannella vedolla, useampaan kertaan, eli ei mitään logiikkaa. Nyt tuulee navakasti, ulkona Kylmäpihlajassa kovaa: 16m/s ja satelee vähän väliä, eli hieman syksyisempää. Sitä voisi vaikka saunan lämmittää....hmm mutta tässä ei olutkaan mitään päivän :-(. No ei se mitn.
Vs: Päivän :-( Aurinko paistaa ja kovasta louniastuulesta, mikä nostaa vedenpintaa nopeasti, huolimatta on 19 asteinen merivesi. Jätän silti uimatta, vaikka ruohonleikkuu nosti hien pintaan -hoitakoon olut virkistymisen.
Vs: Päivän :-( Iski väsy. Ei jaksanut juuri ulkoilla. Muustakaan reippailusta ei nyt taida tulla yhtään mitään. Otan siis löysästi loppuillan. Tämmöstä se joskus on.
Vs: Päivän :-( Huoh, Rolleiflexistä alkaa ruuvit löystymään, yksi ruuvi katosi jo, M&L:lla laitettiin uusi, mutta se on aavistuksen liian lyhyt. Ongelma on tuossa kohtaa, johon laitetaan hihna kiinni ja joka toimii salamma takalevyn saranana. Siitä se pahuksen ruuvi hävis
Vs: Päivän :-( digicamera.net... Saa joskus sellaiset fiilikset, että tekis mieli heittää oma digi seinään.
Vs: Päivän :-( Wagnerin ooppera aiheutti unettomuutta ... Tai mun uusin kahviseos ehkä ? Pitää olla vast'edes varovaisempi omien kahvisekoitteluiden kanssa - kai ? On tää nautintojen kokeminenkin tuskallista. Taidan palata askeesiin ...