Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän :-(

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaahv, 28 Maaliskuu 2007.

  1. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113
     
  2. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 143
    496
    83
    Tiettävästi kaikki älyllistä elämää monitoroivat skoopit on suunnattu poispäin maasta. Miksi kopioit vastauksiani kommentoimatta niitä?
     
  3. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113
    Koska tarpeellisen olen sanonut jo. En ole nauhuri.

    #Tyhmyyttä vastaan itse jumalatkin ovat voimattomia

    Oho, olin nauhuri. :D Ajattelepa omalta kohdaltasi!
     
    keegan tykkää tästä.
  4. keegan

    keegan Well-Known Member

    8 118
    1 176
    113
    Niin, me muut emme vain näe sitä suurta kuvaa, koska olemme valeuutisten, psyoppien ja aivopesun harhaanjohtamia lampaita. Emme kykene hahmottamaan lännen kaikkia SUURIA JUONIA JA SALALIITTOJA. Vain ERÄÄT korkeammalla tasolla ajattelevat siihen kykenevät ja heidän kieltämättä ajoittain hieman epäkiitollinen missionsa on yrittää VALAISTA myös meitä reppanoita.
     
  5. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113
    Valokuvauksen sanotaan olevan älykkäiden harrastus. o_O

    Milloin tarinaan tulee älykäs ja viisas?

    Jeesuksen toinen tuleminen. Vai mikä lie avaruusolento.
     
    Viimeksi muokattu: 3 Toukokuu 2022
  6. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 143
    496
    83
    Huomaa, että suomalaista keskustelukulttuuria on suitsittu jo pitkään ja tilalle ovat ovat tulleet ehdoton vaatimus yksimielisyydestä ja nettikiusaaminen henkilöön menevillä argumenteilla ilman, että itse asiasta puhutaan oikeastaan lainkaan. Keskusteluun voi osallistua jopa kytkemällä toisen vastaukset pois ja vastaamalla toisen osapuolen puolesta omaan paranoiaiseen maailmankuvaansa tukeutuen itse keksimillään argumenteilla. Keskusteluyritykset aiheesta kuin aiheesta tuntuvat melko hedelmättömiltä täällä, koska mitään oikeata rakentavaa argumentointia ei esiinny, vaan kaikki puheenvuorot ovat joko kiusaamisyrityksiä tai kopioita jonkun ajatuspajan tendenssikirjoituksista poimitulla argumentaatiolla. Ihan zombie-matskua. Eiköhän tämä ole tässä. Hyvästi ja kiitos kaikille näistä vuosista.
     
  7. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113
    Pietari Suuri hatun polki?

    (Veikko Huovinen)


    Kiitos ja anteeksi. Oli pakko.
     
  8. Johannes

    Johannes Well-Known Member

    2 346
    302
    83
  9. keegan

    keegan Well-Known Member

    8 118
    1 176
    113
    Ensinäkemältähän tuo on lähinnä koomista, mutta varmaan se merkittävään osaan venäläisistä menee täydestä, joten itse asiassa minun ei pitäisi edes hymyillä. Kertooko jostakin se, että ryhdytään näin naiiveihin temppuihin, vai onko tuo todellakin naiivia vain vapaassa yhteiskunnassa elävälle?
     
  10. paraneva

    paraneva Well-Known Member

    12 156
    5 756
    113
    Natseja missään muualla ole kuin Kremlissä.
     
  11. keegan

    keegan Well-Known Member

    8 118
    1 176
    113
  12. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113
    Siinäpä oli epäsuhtainen maailmankartta. Olisi parempiakin karttaprojektioita jos karttapalloa ei ole käsillä.

    Maailmankartta – Wikipedia


    Vaan eipä Laakson ja Stubbin huomioilla ollut juurikaan tekemistä kaukaisuuden tai pinta-alan kanssa. . .
     
    Viimeksi muokattu: 3 Toukokuu 2022
  13. keegan

    keegan Well-Known Member

    8 118
    1 176
    113
    Niinkö? Kokeilitko sitä valitun maan raahaamista toisen maan päälle. Minusta oli mielenkiintoista nähdä esimerkiksi montako Suomea mahtuu Argentiinaan:)
     
  14. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113

    Kokeilin. Karttahan on huono kun se noin vääristää.

    Katsoitko tarkemmin Laakson ja Stubbin twiitit?

    "Muutaman päivän sisällä Twitterissä on julkaistu kaksi hienoa ketjua, jotka valaisevat, miltä sota näyttää aasialaisin ja afrikkalaisin silmin."

    Ihmeellistä että nykyään saa lukea Stubbiltakin kuin Pelle Miljoonan laulusta 40 vuoden takaa! Joskus tulee aika maksaa takaisin.
     
    Viimeksi muokattu: 3 Toukokuu 2022
  15. keegan

    keegan Well-Known Member

    8 118
    1 176
    113
    Silmäilin ne kyllä.
     
  16. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113
    Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää. Stubb viisaana. Pelle on tietysti legenda ollut aina.

    Huomasin kyllä Stubbin viisaat näkemykset jo jossain haastattelussa jokin aika sitten. Hyvä hälle että pääsi puoluepolitiikasta.
     
  17. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113
  18. Est

    Est Well-Known Member

    16 799
    1 711
    113
    Ennen vastaamista kannattaisi edes lukea mihin vastaa.
    En kirjoittanut "sotapropagandaa vaan "satupropagandaa".
    Lisäksi oli kyseessä kysymys eikä "syytöksiä".
    Perusteettomat, vääristellyt, jopa ilmeisen ymmärtämättömät sekä reippaasti ohiammutut syytökset lauoit -jälleen kerran- ihan itse.

    Joskus itsepintaiset "vastarannan kiisket" ihan "viihde"kivoja seurailtavia hetkisen aikaa (jos edes nokkelia) mutta pahan väkivaltaimperiumin palkollisina sellaiset ovat hyvinkin vastenmielisiä - jopa haitallisia.
    Harmittomat pseudotietäjät ja vieraan tyrannivallan propagandarivimiehet siis erilaisia.
    Mutta tätä on aika merkityksetöntä käydä läpi muutaman aktiivisen kameraharrastajan "keskusteluissa"?