Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän :-(

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaahv, 28 Maaliskuu 2007.

Vs: Päivän :-(

Kahden nyt jo aikuisikään päässeen jääkiekkoilijan isänä voin kyllä todeta että ne jotka pelaavat oikeasti ja tavoitteellisesti eivät örvellä. Tiedän siitä muinaisesta junioriporukasta vain pari oikeasti treenaavaa, joilla homma ei oikein joskus pysy lapasessa, mutta eipä heidän ennusteensa kovin hyvä olekaan.

Se on vähän niin että kun tuollaisen kauden jälkeen mitä liiga ja siihen mm-turnaus päälle on, pääsee korkin avaamaan, niin se lähtee aika helposti lapasesta, kun ei ole aikoihin nappaillut, tuolla tasolla joko pelaat tai törpöttelet, et molempia. Aivan niin kuuin kaikilla huippu-urheilijoilla.

Ne sinun torpöttelijä teinikaverisi ovat saattaneet jonkin tasoisia höntsääjiä olla, mutta eivät tavoitteellisia huippu-urheilijoita. Pelaajia ja porukoita kun on monenlaisia...

Ja mitä minä kylän junnuja olen tässä seurannut, niin kyllä ne enemmän ovat niitä joilla ei mitään harrastuksia ole jotka tuolla pullojen kanssa heiluvat.

1. Vs: Päivän :-(

Höpö höpö, vaikka harrastaisi mitä, nin kyllä kerkiää silti joka perjantai kaupungille. Eikä tarvitse seurata junnuja, me kaikki olemme sellaisia olleet. Ainakin useimmat, jotkut syntyvät jo mummoina.

2. Vs: Päivän :-(

Totta, tosin noita katsoin viiveellä, omassa nuoruudessa ei mitään mälliä natustettu. Urheilun väittäminen, edes harrastajatasolla tervehenkiseksi on  vähän kuin puolustelisi katolisia pappeja...sitä ei usko edes jumala.

3. Vs: Päivän :-(

Hih!

K.

4. Vs: Päivän :-(

On se hyvä että Salossa tiedetään Jumalankin ajatukset.

5. Vs: Päivän :-(

Ok, myönnetään, jumala ei tosiaan vällitä siitä, mitä papit puuhaavat pikupoikien kanssa ;-)

6. Vs: Päivän :-(

Nykyaikaista tiedonvälitystä. Muutama mätämuna leimaa koko ammattikunnan/yhteisön/kansan/rodun. Ihmisellehän on annettu vapaat kädet touhuta - ja siltä se tulos näyttääkin.

7. Vs: Päivän :-(

En suostu uskomaan siihen että sinä leimaisit kaikki valokuvaajat kaltaisiksesi, kameramyynti lopahtaisi siihen ;D

8. Vs: Päivän :-(

Ai että jos minä annan lausunnon kuvaajista, he lopettavat kameroidenoston siihen?
    Vai että joku olisi sitä mieltä, että nyt kaikki ostavat yhtä paljon kameroita kuin minä? Sehän nostaisi kameroiden myynnin taivaaseen ;-)
    Vai että jos pitäisi ostaa yhtä paljon kameroita kuin minä, vasta sitten olisi kuvaaja? No, se voisi hilitä innokkaita harrasteen aloittajia kyllä ;-D

9. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Riippuu seurasta.  HIFKin junnuilla oli aikoinaan harkat aina perjantaina  22-23.  Valmennusjohdolla saattoi olla jotain pientä tarkoituksellisuutta...

Samalla pysyi kyytimieskin munkkikahvilinjoilla jäähallin kuppilassa notkuessaan.

10. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Saattaa olla suppeahko otanta.  Joskus junnuja harkkoihin kuskanneena ja joskus jonkinlaista liikuntaluokkaakin järjestelleenä sanoisin, että vakavat harrastajat ovat aina kunnon väkeä, harrastivat sitten valokuvausta tai jääkiekkoa...

Taitaa JVuokon näkemystä värittää se fakta, että urheilijanuorukaiset veivät aina ne parhaat mimmit... ;)

11. Vs: Päivän :-(

Gehee, taitaa nyt olla ne urheilija"mimmit" kyseessä ;-) Kyllä musiikinharrastajat tytöt vei, tai itse asiasa sysivät syrjän liiat. Taitaa nyt muistikuvia värittää urheilumaailma, josta ei näe ulos? ;-)

12. Vs: Päivän :-(

..

13. Vs: Päivän :-(

http://www.nelonen.fi/uutiset/kaikki/kotimaa/urheilijanuoret-k%C3%A4nn%C3%A4%C3%A4v%C3%A4t-kuten-muutkin-nuoret

Edit: Omassa kaveriporukassa juurikin ne jääkiekkoiliat/jalkapallistit olivat niitä suurimpia sieniä.

14. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Totuus on laulussa: Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin.  Hyvä laulu muuten.  Kuinka meidän kunnon miesten käy?  ;D

http://www.youtube.com/results?search_query=miksi+naiset+aina+rakastuvat+renttuihin&aq=0&oq=miksi+naiset

15. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48

Otanta on suppea - muutama sata oppilasta joista vain nuo äänekkäät urheilijat tai "urheilijat". Mutta tuosta parhaiden mimmien viemisestä ei kyllä ole edes muistin varaista näyttöä - ellei parhaina mimmeinä satu pitämään niitä nykytermein sanottuna  pissaliisoja.

16. Vs: Päivän :-(

Tänään kuulin, että broidin tyttären äidin sisar , joka on joku piripää, on pöllinyt Emman 4v liki uusia vaatteita ja joululahjaksi saadun Muumi-"tietokoneen" ja luukuttaneen niitä kirpparille! (broidi ja mamma eivät asu samassa osoitteessa) Vittu mikä ihmishylkiö!

17. Vs: Päivän :-(

Siksi narkkarit ja perheväkivaltaa harrastavat viikonloppujuopot pitäisikin saada pakkohoidon piiriin. Kaikki eivät siellä välttämättä parane, mutta onpahan lähiomaisilla ainakin vähemmän pelkäämistä. Lainsäädäntö on merkillistä kun se sallii ympäristön terrorisoimisen ja syyllistää vielä uhreja.

18. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113

Tunnustan!
    Minä olin muksun kanssa viime viikonloppuna luukuttamassa tavaroita kirppiksellä. Sitä lego-junarataa tänne ei tule ennen kuin osasta vanhoja on luovuttu.

19. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Jep, kyllä tuo muumilelun pölliminen on jo vakava uhka järjestäytyneelle yhteiskunnalle. Hoitoon vaan, ja munat valtiolle.